Nei er vel kansje ikke for mange som har hoppet inn i galskapen enda.. er jo ikke akkurat budsjett vennlige saker Canor lager.. men jo mer jeg leste jo mer "må ha" følelse fikk man.. så da var det bare å hoppe i det.
Var veldig usikker på om 2x40w ville være nok til Eggleston.. syns jo faktisk Primaluna med 2x70w var helt i grenseland.. Men kjørte kjapt igjennom samme syretest i går og konklusjonen er pr nå at en av merkene lyver.. Canor har vesentlig mere kontroll og det høres ut som det er mere muskler i den enn primaluna.
Kan vel ligge noe i at Canor er klasse A og at man blir lurt litt av noe psykoakustisk.. men det får være.. Er bare happy med at det låter knall pr nå og at 2x40w ikke ble pinglete
Og av en eller annen grunn så tenkte jeg at Canor ikke var så voldsomt stor.. fikk jo sjokk når de kom med esken på posten og akutte bekymringer for om den skulle få plass i selv en stor bil som Skoda superb.. men det gikk og gliset ble stort når jeg pakket den ut.. har ikke sett noen bokser enda som matcher byggekvaliteten og hvor sykt solid den kjennes ut. Men canor kan jo noe om produksjon.. de har jo vært OEM for flere merker der ute i noe tid