Jeg har jo klasse d forsterkere og er kjempefornøyd med de, men jeg er helt sikker på at de som liker varm lydsignatur ikke hadde orket og hørt på det jeg spiller på. Jeg kaller lyden "ren/klar", jeg synes heller ikke det legges på noe i en eller annen form og det passer meg ypperlig. Det er god respons langt nedover i bassen hvis rommet og høyttalerne tillater det, med akkurat den "eqen" jeg bruker så ruller det av ganske kraftig oppover, mens det spiller dypt og fyldig nedover. Klinisk/nøytralt er ord som er blitt brukt på hvordan mitt system låter, noe jeg vil si er ganske riktig. Tamt og kjedelig har jeg dog ikke hørt enda, mulig noen tenker det, men når bassen er såpass kraftig at det vibrerer i gulvet 2-3 meter unna eller at enkelte instrumenter nesten kan tas og føles på så kaller ikke jeg det kjedelig. Hvor vidt lydsignaturen kan oppfattes kjedelig eller heller "sjelløst" som jeg har hørt noen kalle klasse d, det skal jeg ikke uttale meg om, jeg foretrekker ren, klar og nøytral lyd. Spiller på de første xtz Divine gulvstående høyttalerne med to anaview og en gammel Classe pre.