Du kan jo lese testen av Argon Solo i siste Stereopluss, den bruker også Chromecast-teknologiJeg har hatt WXC-50 før.
Husker ikke spesifikt hva jeg ikke likte med den.
Ok med Iphone, men da jeg gikk over til android, var det noe som ikke stemte.
Får kanskje gi den en sjanse til da.
Nydelig spiller som det var veldig nærme at jeg kjøpte men kanskje neste gangStor - får ikke plass i normal hylle - tung og oser av kvalitet...
Omtalt på sin tid å være et av de beste transportene på markedet. Yamaha S2100.
Vis vedlegget 816621
Har maken - og den blir ganske varm selv om den står helt åpent - men bare en del av den.Min blir ikke en gang håndvarm etter en musikkaften. Den drar 5 W når den er på (2 W i standby).
Kanskje ikke, men siden det er hverken klasse A eller D er varmeutviklingen i tomgang lav. Jeg regner med den går i shutdown hvis det blir for varmt. I praksis blir det litt lunkent på topplata, men ikke noe alarmerende.Vil ikke være den som klager altså - men Valentino & Syncrolux - plasseringen av Yamaha dingsene er vel ikke optimal mtp varmgang?
Litt lunkent på topplata på kabinettet eller topplata på tvbenken?Kanskje ikke, men siden det er hverken klasse A eller D er varmeutviklingen i tomgang lav. Jeg regner med den går i shutdown hvis det blir for varmt. I praksis blir det litt lunkent på topplata, men ikke noe alarmerende.
Det er faktisk et par cm klaring der…..Litt lunkent på topplata på kabinettet eller topplata på tvbenken?![]()
Hehe, jeg skjønner vi har litt forskjellige holdninger til detteJeg regner med den går i shutdown hvis det blir for varmt.
Bare fleip fra min side altsåDet er faktisk et par cm klaring der…..
DACen i CD-S2100 er slett ikke dårligere enn EC ECD2. Kanskje til og med mer korrekt enn ECD2 som kanskje glatter over noe som CD-S2100 slipper rått gjennom.Graks, jeg ser i signaturen din, at du har samme CD/forsterker kombo som meg, men med en EC dac.
Føler du det er mye å hente i forhåld til integrert DAC i CD-spilleren?
Jeg kjører også kablet. Det kan være greia, at sender/mottaker ikke jobber.nå kjører jeg for tiden med kablet nett - kjørte trådløst tidligere.
Du kan også bruke den som en ren DAC. Du kan f.eks. koble til en streamer/DVD spiller digitalt via CD-spilleren.Jeg er helt på viddene her... ...er det slik å forstå at man kan bruke CD-S2100 som en streamer...? Føler meg som 150 år gammel...