Er ikke veldig interessert i foppall og ser med stor undring på de to fløyene vi har på jobb. De "lokale" som er L'pool supportere ( Kirkenes og Sør Varanger er tydeligvis L'pool land
) og tilflyttere, også kalt "Søringer" som er Unitedfans. Snodige greier dette og egentlig ganske beundringsverdig hvordan voksne mannfolk kan beveges til tårer når klubben i deres hjerte gjør det dårlig evt veldig godt!
Oppfinnsomheten som utvises for å på en "verdig" å bortforklare et tap burde egentlig gi masse inspirasjon til ethvert PR byrå. Pølse Hansen her kan du lære!! ;D
Men som inntil det infantile ( fruens beskrivelse
) interessert i tegneserier som kunst og kulturform, har jeg lært at man kan bytte religion, under sterk tvil bytte kjønn, men ALDRI ALDRI bytte foppalklubb! ( fritt etter Pondus
)
Mitt personlige engasjement for tema foppall begrenser seg til et salig ønske om at Rosenborg skal/MÅ slå Brann forøvrig kan de tape det meste for min del, Norge ( landslaget ) bør ikke, de MÅ/SKAL slå Sverige og ikke noe av dette har det ringeste med sporten foppall å gjøre! ;D
Uansett, min tegneseriehelt har robåt som heter Anfield, så selv om jeg egentlig ikke vil/ønsker å bry meg om foppall sitter jeg nok her inne i skapet og heier på L'pool når ingen ser på! Men jeg tror ikke jeg kommer ut med det første, håper i det lengste at det vil gå over om jeg sitter her helt musestille ;D ;D