YNWA

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • N

    Nifelheim

    Gjest
    sims skrev:
    Kun en time igjen til avspark.Måtte LFC feie mancs av banen. Håper Suarez putter vinnermålet,det ville vært perfekt ;D
    Suarez er heldig som får spille kampen. Han burde vært utvist i forrige kamp for å ha sparket parker i maven med vilje . Eller fått karantene for å prøve å rive øyet ut av skallen på parker. Skjønner meg ikke på Liverpool-supportere som absolutt skal forsvare denne ufyselige personen. Han er en svært usympatisk fyr som tyr til alle tjuvtriks som er i boka og noen til. Tidligere var Ronaldo og Nani ufyselige. Suarez har mangedoblet skalaen.

    Han var kanskje uheldig som fikk 8 kampers karantene på rasisme-saken der Evra mistolket det han hørte fra å være relativt ille til å være grovt rasistisk. Han rapporterte det han trodde var grovt rasistisk og snøballen begynte å rulle. Evra ville ikke ha rapportert det om han ikke misforsto. Med det sagt så hadde Suarez bare ett formål ved å uttale det han uttalte: å få Evra ut av fatning. Det klarte han og det bakfyrte ganske kraftig for han personlig.

    Alt i alt. 8 kamper kunne ikke skjedd en bedre fyr. Som man reder, ligger man.

    PS! t-skjortestuntet og pressemeldingen fra klubben var patetisk. Ekstra patetisk da de ikke en gang turte å anke. Og det samme gjelder gnålet fra skotten nå. Liverpool anket ikke fordi de ikke hadde noen sak, og da burde man holde kjeft om saken istedenfor å sutre. Opp som en løve, ned som en skinnfell har aldri vært mer treffende i PL.
     

    JD

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.02.2002
    Innlegg
    900
    Antall liker
    56
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Må være fint å være unitedsupporter og kunne være stolt over å ha et slikt forbilde som Evra i sine rekker... Konkurrerer med Ashley Young og tittelen "Stupidest motherfucker alive"...

    Snakk om å egle opp til kamp..

    Når det er sagt, møkkakamp av LFC.. Slapp innsats, og lite vilje.
     

    Boffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.04.2002
    Innlegg
    5.984
    Antall liker
    327
    Sted
    Oslo Vest
    "Stupidest motherfucker alive"...

    suarez.


    Edit: eller kanskje Dalglish som forsvarer rasshølet.
     

    Ole Borgenvik

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.10.2010
    Innlegg
    730
    Antall liker
    413
    Sted
    Sandefjord
    Tor Nado skrev:
    "Stupidest motherfucker alive"...

    suarez. Tor Nado


    Edit: eller kanskje Dalglish som forsvarer rasshølet.
    Du er rasshølet her. Start heller en ny tråd om emnet istedenfor å spre eder og galle i denne tråden.
     

    Boffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.04.2002
    Innlegg
    5.984
    Antall liker
    327
    Sted
    Oslo Vest
    he he 8)

    sårt ?

    ok, jeg vet , møkkalag ,med et rasshøl på laget kan være hardt å takle.
     

    Ole Borgenvik

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.10.2010
    Innlegg
    730
    Antall liker
    413
    Sted
    Sandefjord
    Tor Nado skrev:
    he he 8)

    sårt ?

    ok, jeg vet , møkkalag ,med et rashøl på laget kan være hardt å takle.
    De er iallefall foran Everton på tabellen, og med i to cuper. Selvsagt synes jeg Everton er et møkkalag, men slik skal det være. :)

    Jeg takler det helt fint. :-*

    Synes vel heller ikke Evras gestikulasjoner foran Suarez etter kamp er stort bedre, men slikt bryr nok ikke du deg om. ;)

    Y.N.W.A!

    Ops: Nei, ikke sårt heller.
     

    Boffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.04.2002
    Innlegg
    5.984
    Antall liker
    327
    Sted
    Oslo Vest
    Olbor skrev:
    Tor Nado skrev:
    he he 8)

    sårt ?

    ok, jeg vet , møkkalag ,med et rashøl på laget kan være hardt å takle.
    De er iallefall foran Everton på tabellen, og med i to cuper. Selvsagt synes jeg Everton er et møkkalag, men slik skal det være. :)

    Jeg takler det helt fint. :-*

    Synes vel heller ikke Evras gestikulasjoner foran Suarez etter kamp er stort bedre, men slikt bryr nok ikke du deg om. ;)

    Y.N.W.A!

    Ops: Nei, ikke sårt heller.
    ok, vi hjelper dere så godt vi kan: efc - Man C. 1-0 , efc - Chelsea 2-0.

    ta sjansen.
     

    Ole Borgenvik

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.10.2010
    Innlegg
    730
    Antall liker
    413
    Sted
    Sandefjord
    Litt seriøst her, så ble jeg en smule imponert over spillet til EFC i går. Moyes er en trollmann, man kommer seg ikke vekk fra det.

    Der fikk du den.
     

    JD

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.02.2002
    Innlegg
    900
    Antall liker
    56
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Olbor skrev:
    Litt seriøst her, så ble jeg en smule imponert over spillet til EFC i går. Moyes er en trollmann, man kommer seg ikke vekk fra det.

    Der fikk du den.
    Hvis du leser litt lenger opp, så er dette en tråd for å diskutere Liverpool, primært for de som sympatiserer eller har saklige kommentarer å komme med. Everton kan du diskutere i den store fotballtråden, eller lage en egen Evertontråd, og diskutere med deg selv der... ;) Andre fjollete innlegg kan du vel legge inn på United- eller Liverpool-forumet der nivået er skremmende lavt..

    Når det gjelder Suarez, så er vel saken litt mer nyansert enn det virker. Vi vet ikke hva som egentlig har skjedd, og dersom han virkelig føler seg forulempet av Evra, så er det jo forståelig at at ikke vil tvinges til å ta han i hånden. Dog, for fremtiden bør ha virkelig haolde en lav profil noen kamper, ikke protestere mot dommeravgjørelser etc.

    Ang Evra, som jeg tidligere nevnte ikke var av de smarteste.. En ting er hans latterlige feiring, som t.o.m. rednose kritiserer. Ta en titt på denne videoen, og se på taklingen han setter inn etter 1.03. http://www.youtube.com/watch?v=ULNxNu_hhos

    Hadde ikke Ferdinand kommet i mellom, hadde Suarez flagret kraftig. Synd egentlig, hadde jo virkelig fått vist hvem han egentlig er. Viste seg vel ikke som særdeles intelligent under VM i 2010 heller...
     

    Milenko

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2003
    Innlegg
    5.835
    Antall liker
    1.418
    Sted
    Steinkjer
    Suarez burde tatt Evra i hånden av den enkle grunn at det er vanlig høflig tradisjon å hilse på motstander før kamp, dette praktiseres på miniputt nivå stort sett over hele verden.

    I tilegg er han et forbilde for mange unge, ok han fikk åtte kampers karantene, det er avgjort og ferdig sonet, grow up, get over it.

    Ps. synes Evras opptrinn etterpå er like så barnslig og respektløst, Ferdinand burde ha hilst på Suarez uansett, han er et forbilde...

    Egentlig ganske utrolig at disse stjernespillerne ikke er mer klar over sin rolle som forbilder for unge over hele verden, Suarez er en fantastisk fotballspiller på sitt beste, men alt "utenom sportslig" han driver på med på banen gjør han litt usmakelig. Han burde lære mer av sin landsmann Forlan, profesjonell og aldri noe usportslig tulle fakter, slike spillere får respekt og jeg vil tro at de fleste tilhengere også helst vil ha skikkelige rollemodeller i sin klubb.

    Litt som Pepe på Real Madrid, fantastisk forsvarspiller, men vil bli husket for sine lavmåls tråkking på Messis hånd og lignende situasjoner...
     
    N

    Nifelheim

    Gjest
    Synes faktiskt at Evra har like mye skyld i håndhilsefadesen som Suarez. Suarez presenterer hånda si, men Evra har sin nede og griper ikke hånda. Evra er nølende og avvisende til å begynne med, og griper tak i armen og gestikulerer til skjermen når han våkner fra dagdrømmene sine. Evra hadde sjansen til å håndhilse, men nøler. Hva venter Evra at Suarez skal gjøre? Stoppe opp og gi han en klem?

    Joda, suarez kunne ha stoppet og tatt evra i hånda når Evra endelig våkner opp, men skjønner jo at han går videre. Han tenkte vel som følger "Drittsekken hadde sjansen til å ta meg i hånda og nå vil han lage en scene". Fotballspillere har altfor stort ego i disse tider. Evra og Suarez.
     

    Kalle Klovn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Innlegg
    3.651
    Antall liker
    3.285
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    Milenko skrev:
    Suarez burde tatt Evra i hånden av den enkle grunn at det er vanlig høflig tradisjon å hilse på motstander før kamp, dette praktiseres på miniputt nivå stort sett over hele verden.
    Jeg tenkte det samme når jeg så det først. Nå har jeg imidlertid sett det samme fra en annen vinkel (man skulle tro det var en omdiskutert straffe situasjon i en VM finale!) og der ser man helt klart at Evra tår hånden ned like før Suarez kommer, Suarez holder hånden kontinuerlig ut (etter å ha hilst på maskoten). Evra er deretter på etterskudd og griper tak om armen for å få det til å se ut som om Suarez ikke ville hilse!
     
    N

    Nifelheim

    Gjest
    Kalle Klovn skrev:
    Milenko skrev:
    Suarez burde tatt Evra i hånden av den enkle grunn at det er vanlig høflig tradisjon å hilse på motstander før kamp, dette praktiseres på miniputt nivå stort sett over hele verden.
    Jeg tenkte det samme når jeg så det først. Nå har jeg imidlertid sett det samme fra en annen vinkel (man skulle tro det var en omdiskutert straffe situasjon i en VM finale!) og der ser man helt klart at Evra tår hånden ned like før Suarez kommer, Suarez holder hånden kontinuerlig ut (etter å ha hilst på maskoten). Evra er deretter på etterskudd og griper tak om armen for å få det til å se ut som om Suarez ikke ville hilse!
    Hadde Suarez vært en voksen fyr, så ville han gjort seg ferdig med de Gea, stoppet opp og presentert hånda si pånytt til Evra. Da ville Evra sett ut som en idiot, og ikke Suarez. Dessverre så tenker ikke Suarez så veldig langt når han er på en fotballbane.
     

    sims

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.09.2006
    Innlegg
    195
    Antall liker
    128
    Sted
    Trondheim
    Etter mitt syn så har evra og Fa dømt og stemplet Suarez for rasistiske kommentarer uten fnugg av bevis.
    Suarez ble dømt fordi Fa mente evra sin versjon virket mer troverdig.At Liverpool ikke anket har ingen ting med om de var enig i dommen eller ikke. Fa ville aldri omgjort sin besluttning uansett. Hadde jeg blitt stemplet og uthengt som rasist for en hel verden tviler jeg på at jeg ville tatt drittsekken i hånda. Det mest patetiske etter kampen blir likevel fergusons kommentarer.
     

    Ole Borgenvik

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.10.2010
    Innlegg
    730
    Antall liker
    413
    Sted
    Sandefjord
    Luis Suarez:

    "I have spoken at length with the Manager since the game at Old Trafford and I realise I got things wrong.

    I've not only let him down, but also the Club and what it stands for and I'm sorry. I made a mistake and I regret what happened.

    I should have shaken Patrice Evra's hand before the game and I want to apologise for my actions.

    I would like to put this whole issue behind me and concentrate on playing football."
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.982
    Antall liker
    6.163
    Torget vurderinger
    32
    sims skrev:
    Etter mitt syn så har evra og Fa dømt og stemplet Suarez for rasistiske kommentarer uten fnugg av bevis.
    Suarez ble dømt fordi Fa mente evra sin versjon virket mer troverdig.At Liverpool ikke anket har ingen ting med om de var enig i dommen eller ikke. Fa ville aldri omgjort sin besluttning uansett. Hadde jeg blitt stemplet og uthengt som rasist for en hel verden tviler jeg på at jeg ville tatt drittsekken i hånda. Det mest patetiske etter kampen blir likevel fergusons kommentarer.
    Nå har vel Liverpool som klubb gått ut og sagt omtrent det samme som Ferguson (dog med andre ord), så jeg er sannelig ikke sikker på hvor patetisk det var.

    Dette sier Ian Ayre, managing director i Liverpool (mine uthevinger):

    "We are extremely disappointed Luis Suarez did not shake hands with Patrice Evra before yesterday's game. The player had told us beforehand that he would, but then chose not to do so.

    "He was wrong to mislead us and wrong not to offer his hand to Patrice Evra. He has not only let himself down, but also Kenny Dalglish, his teammates and the Club. It has been made absolutely clear to Luis Suarez that his behaviour was not acceptable.

    "Luis Suarez has now apologised for his actions which was the right thing to do. However, all of us have a duty to behave in a responsible manner and we hope that he now understands what is expected of anyone representing Liverpool Football Club."

    Roy
     

    sims

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.09.2006
    Innlegg
    195
    Antall liker
    128
    Sted
    Trondheim
    Nå har vel ikke Liverpool sagt det samme som ferguson.Ferguson sa at Suarez aldri mer burde få spille for Liverpool.Så vidt jeg kunne se nektet ferdinand å ta Suarez i hånda da han stakk frem labben,så hva er forskjellen. Synes det hele begynner å ligne på en heksejakt,der ikke minst media i England bør se seg selv i speilet. At supportere av andre lag klager sin nød over Suarez er helt normalt og uproblematisk,men vi som holder med Liverpool bør støtte Suarez når det stormer rundt han,da han er den mest spennende spissen vi har hatt på lang tid YNWA
     
    N

    Nifelheim

    Gjest
    sims skrev:
    Etter mitt syn så har evra og Fa dømt og stemplet Suarez for rasistiske kommentarer uten fnugg av bevis.
    Suarez ble dømt fordi Fa mente evra sin versjon virket mer troverdig.At Liverpool ikke anket har ingen ting med om de var enig i dommen eller ikke. Fa ville aldri omgjort sin besluttning uansett. Hadde jeg blitt stemplet og uthengt som rasist for en hel verden tviler jeg på at jeg ville tatt drittsekken i hånda. Det mest patetiske etter kampen blir likevel fergusons kommentarer.
    Bevisene var der. Suarez har innrømmet å bruke ordet Negro og de dømmer han for det. FA dømmer han også på bakgrunn av at Liverpool rota til forklaringene sine og motsa seg selv. Evra ble dermed funnet mer troverdig.

    Han er ikke stemplet som rasist av FA. FA sier i dommen sin at Suarez ikke er rasist, men en person som kom med rasistiske uttalelser. En stor forskjell. At media i etterkant kaller han rasist er ikke FA sin skyld.


    Ferguson viser sin vante dobbeltmoral. Rio nektet å ta Suarez i hånda, men det er helt OK ifølge Ferguson. Liverpool kommer nå med uttalelser for å få saken bak seg. Styret har satt foten ned da hvis dette fortsetter så vil de tape penger. Styret tvinger dermed enkelte personer til å bite i seg stoltheten og beklage.
     

    JD

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.02.2002
    Innlegg
    900
    Antall liker
    56
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Endelig et trofé igjen!

    YNWA!!!
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.055
    Antall liker
    6.343
    Tipper dette var mer lettelse enn noe annet. Nær flause mot Cardiff...
     

    JD

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.02.2002
    Innlegg
    900
    Antall liker
    56
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Tror det er viktig å ta med seg i kampen om fjerde plass i PL. Endel viktigere, tross alt... Slås Arsenal neste helg, begynner det å kunne se bra ut.
     

    kasol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.03.2005
    Innlegg
    4.347
    Antall liker
    3.563
    Torget vurderinger
    4
    Viktig med seier ja som jeg håper gir ekstra vind i seilene mot slutten av sesongen!
     

    JD

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.02.2002
    Innlegg
    900
    Antall liker
    56
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    kasol skrev:
    Viktig med seier ja som jeg håper gir ekstra vind i seilene mot slutten av sesongen!
    Motvind i såfall!! Smertelig å følge de om dagen. Håper man nå innser at ryddejobben som ble påbegynt forrige sommer må fortsette. Endel daukjøtt må ut: Carra er ferdig, Maxi, Kuyt, Aurelio, Spearing, mfl er spillere som ikke er i nærheten av å kunne bringe oss opp mot topp fire. Adam må reduseres til en squad spiller, samme med Henderson som hittil ikke har overbevist.

    Det må minst tre spillere på plass som alle går rett inn på laget: En spiss som vet hvor målet står, en sentral midtbane med kreative evner, og en høyre ving/kantspiller. Spørsmålet er jo bare hvilke spillere man kan klare å tiltrekke seg for tiden.

    Ser mange roper på ny manager, men det tror jeg foreløpig ikke vil være veien å gå. Hvis han mislykkes igjen neste sesong, tror jeg han går selv, og såpass tid bør han få.

    YNWA!!!
     

    Billbob

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.04.2011
    Innlegg
    325
    Antall liker
    36
    På tide at spellera går i seg sjølv.Er det en ting man ihvertfall må forlange fra spellera så er det innsats.Noe vår kaptein nok engang viser er totalt fraværende..
     

    Billbob

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.04.2011
    Innlegg
    325
    Antall liker
    36
    Ganske store utskiftninger på gang nå gitt.Litt merkelig at det skjer to dager før en semi.Overrasker meg dog at Brukner forlater jobben til sommern.
     

    JD

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.02.2002
    Innlegg
    900
    Antall liker
    56
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Skjer nok veldig mye bak dørene som vi ikke får innblikk i. Uansett, det kan være greit å få litt endring, når ting ikke går på skinner.

    Blir litt oppmuntret av hva Tom Werner sier her: http://liverpool.no/newspg.aspx?id=32655&zone=1

    Er vel ingen tvil om at Comolli ikke akkurat fikk Henderson, Carroll og Downing på billigsalg. Adam var relativt rimelig, og har faktisk 11 assists, så han har vel i så måte levert iht forventning, selv om det er blitt litt for få mål. Enrique og Bellamy kan vel betegnes som relativt gode signeringer.
     

    kasol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.03.2005
    Innlegg
    4.347
    Antall liker
    3.563
    Torget vurderinger
    4
    Trente dette! ;D
     

    JD

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.02.2002
    Innlegg
    900
    Antall liker
    56
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    Kanskje Carroll nå får litt arbeidsro, og kan blomstre litt. Håper Kenny bruker han ut sesongen og at han får litt stang inn. Vi trenger en Carroll som leverer 15+ mål i PL neste sesong.

    Syns også både Downing og Henderson var gode i dag, så det kan virke som nyervervelsene begynner å finne seg til rette.

    Bare synd at det er konfirmasjon midt i FA-cupfinalen :(
     

    svingen68

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.01.2008
    Innlegg
    1.302
    Antall liker
    35
    Torget vurderinger
    1
    I dag gjelder det gutter, satser på at vi greit feier Chelsea av banen i dag ;)

    YNWA
    Sveinung
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn