Ja, denna tullingen der altså. 8)Hehe, joda den der idioten var høyta å lavt i 2007 med dbdrag... bildet er vel fra en konk vi kjørte utfor dynabel![]()
Originaler finnes over alt. Det har du helt rett i.Hehe, var mye trivelige folk med på det der... noen orginaler, men hva fan, de finnes over alt![]()
Morro var det.. man kom jo tilogmed med på gatebilfilmen 2007 når jeg stakk mikrofon opp i tryne på herr skau![]()
Fleischer og gutta hadde peil på å bygge i desa bila ja. Anders holder på med bygging av spesialbåter for Uno Marine nå.
Ja, det har skjedd mye på den fronten også vet du.
Heldigvis, får man vel si. Du har vel kjøpt deg frontsett som er tilsvarende Focal Aria høyttalere, og det skal jo være gode greier sier dem.
Får du på en amp i tillegg, så tipper jeg disse vil blomstre yttligere.![]()
Stemmer det.. anders er båtmann og bakken jobber vel i moelven systemet å snekkrer eller designer der.. dyktige var begge 2.Fleischer og gutta hadde peil på å bygge i desa bila ja. Anders holder på med bygging av spesialbåter for Uno Marine nå.
Ja, det har skjedd mye på den fronten også vet du.
Heldigvis, får man vel si. Du har vel kjøpt deg frontsett som er tilsvarende Focal Aria høyttalere, og det skal jo være gode greier sier dem.
Får du på en amp i tillegg, så tipper jeg disse vil blomstre yttligere.![]()
Hadde Focal i golfen også. Focal K2 Power KR2
Ett foran og ett bak. Knallhøyttalere.
Vis vedlegget 399220
Joda verden er ikke stor... bodde jo bare noen steinkast unna flisa å i den perioden..Ja, det er vel sånn det skal være tror jeg.
Men det var artig å "finne ut" hvem du er her inne BT.
Stemmer... Og faktisk, bodde jeg et lite steinkast unna deg igjen da.Joda verden er ikke stor... bodde jo bare noen steinkast unna flisa å i den perioden..Ja, det er vel sånn det skal være tror jeg.
Men det var artig å "finne ut" hvem du er her inne BT.![]()
Ja, Coda har noen virkelig gode kvaliteter.Var artig å høre om dine opplevelser med Coda i dag så langt, tror du har funnet noe å bygge rundt her
sånn jeg oppfattet det i dag
gismo
Noen som har en allright dac å selge meg?
-Trenger å få oppgradert det svakeste leddet i kjeden slik det er satt opp nå.
Har gjort om litt. Satte inn 2 stk b&o ice power 125 asx2 koblet i btl mode til bass og flyttet ps audio dacen til å forsyne disse med signal.
Har da satt abrahamsen v4 med abrahamsen adac 2 til mellomtone, og jeg føler denne trengs å oppgraderes.
Med litt justering, begynner dette også å fungere, men savner litt av den flotte mellomtonen som jeg hadde med ps audio dacen.
Vil anta at Triangle ikke akkurat er det jeg er ute etter.
Burde nok ha noe med mørkere lydsignatur her.
Dac-10 tilfører nok energi i øvre mellomtone.
Sånn sett, er det nok en del merker jeg kan stryke fra lista.
Har også stor tro på at det er enklere å lykkes med store stativhøyttalere eller små gulvstående i ei åpen stue, slik som jeg har, uten form for akustiske tiltak. Helst da også 2-veis.
Er sugen på arendal monitor, men de måler vel nøytralt etter hva jeg kan se.
Sonus Faber er fristende. Gamle Proac kanskje, leste at Dali sine Opticon kunne være litt varmere enn dali vanligvis er, Tannoy DC8 i walnut?
Det er jo så mye fint der ute....
Solgt til første som kom på døra.Vil anta at Triangle ikke akkurat er det jeg er ute etter.
Burde nok ha noe med mørkere lydsignatur her.
Dac-10 tilfører nok energi i øvre mellomtone.
Sånn sett, er det nok en del merker jeg kan stryke fra lista.
Har også stor tro på at det er enklere å lykkes med store stativhøyttalere eller små gulvstående i ei åpen stue, slik som jeg har, uten form for akustiske tiltak. Helst da også 2-veis.
Er sugen på arendal monitor, men de måler vel nøytralt etter hva jeg kan se.
Sonus Faber er fristende. Gamle Proac kanskje, leste at Dali sine Opticon kunne være litt varmere enn dali vanligvis er, Tannoy DC8 i walnut?
Det er jo så mye fint der ute....
Den sitter stygg-gøtt, 15cm treskruer langt inn i tømmeretGismo!!!!! Det der hjelper itte mot lysten.... Ja, du vet jo at je har sett på dessa også.
Men da må je ha en sub au. Kanskje je skal stekke innom og skru din av veggen i helga da?![]()
Med batteridrevet muttertrekker, eller god borrmaskin med slag, er de skruene ute på no-time. 8)Den sitter stygg-gøtt, 15cm treskruer langt inn i tømmeretGismo!!!!! Det der hjelper itte mot lysten.... Ja, du vet jo at je har sett på dessa også.
Men da må je ha en sub au. Kanskje je skal stekke innom og skru din av veggen i helga da?![]()
gismo
Nå som man har byttet forsterker og dac.... Burde man ha tittet på andre høyttalere også?
![]()
-I know! Hadde de vært mørke eller i sort, hadde du aldri fått de med deg hjem igjen.Nå som man har byttet forsterker og dac.... Burde man ha tittet på andre høyttalere også?
![]()
Hmmm....
Jeg tror jeg har et sett ProAc Response 2S liggende et sted.![]()
-I know! Hadde de vært mørke eller i sort, hadde du aldri gått de med deg hjem igjen.Nå som man har byttet forsterker og dac.... Burde man ha tittet på andre høyttalere også?
![]()
Hmmm....
Klart.... En fryktelig lav pris kan veie opp for feil farge.-I know! Hadde de vært mørke eller i sort, hadde du aldri gått de med deg hjem igjen.Nå som man har byttet forsterker og dac.... Burde man ha tittet på andre høyttalere også?
![]()
Hmmm....
Når skal folk begynne å prioritere funksjon foran utseende ?![]()
Stemmer det.. hadde flere ganske lange samtaler med broren som sto for utleie om akurat den saken.. utrulig gripende å få høre tingene lensmann sleit med i ettertid.. og klart ei lita bygd det rammet hardt.. tragedie..Gismo!!!!! Det der hjelper itte mot lysten.... Ja, du vet jo at je har sett på dessa også.
Men da må je ha en sub au. Kanskje je skal stekke innom og skru din av veggen i helga da? 8)
Stemmer BT. Du skrev vel litt om at du bodde i området i tråden din eller gismo sin for ei tid tilbake.
Det var ei ulykke der 5 russ omkom og 2 overlevde. Skjedde i 2002. Lensmannen endte sitt liv senere det året. Utrivelig tid for et distrikt der nesten alle kjenner alle.