Sv: Zu Druid MK4 Vs Gallo Ref 3.1
Gallo kan overhodet ikke sammenlignes med JMLab! Og Cobalt er 5 divisjoner under denne høyttaleren! (og da tar jeg ikke i en gang!)
At noen her savner "punch og driv" handler nok mer om musikkpreferanse, forsterkervalg og svært lite erfaring med disse...
Blir spennende å høre om Zuene dine!
O.
Gallo kan overhodet ikke sammenlignes med JMLab! Og Cobalt er 5 divisjoner under denne høyttaleren! (og da tar jeg ikke i en gang!)
At noen her savner "punch og driv" handler nok mer om musikkpreferanse, forsterkervalg og svært lite erfaring med disse...
Blir spennende å høre om Zuene dine!
O.
Whoracle skrev:Takk for det! Jeg gleder meg veldig.. Og som emokid sier så håper jeg de er oppløste nok, lurer på om Gallo kan sammelignes med JMlab? Har hatt et par Cobalt som var veldig oppløst og luftig, spilte veeldig fint, men savna litt pønsj og driv ja..Continuo skrev:Av det jeg har lest om Druid så tror jeg faktisk du har noe å glede deg til.Whoracle skrev:Ja jeg er vågal ikke hørt noen av de, nå har vel forhandleren av Zu Cables i norge et lager/butikk elns i Alta, det er for langt til å dra på demo! Men 60 dagers returett gjorde valget litt lettere.. Da ha jeg relativt god tid på å finne ut om jeg liker de.. Gallo har jeg akkurat fått opp øynene for, lest litt om de, men trodde de var en høytaler som kostet godt over 50k..
Så lenge du får 60 dagers returrett (det skulle alle hatt) så blir jo saken annerledes, da får man muligheten til å prøve ut produktet.
Lykke til med høyttalerene, håper du blir fornøyd!