M
MarkusH
Gjest
Rør har jeg lite peiling på, har litt lyst til å prøve en rørpre, men det kan se ut som det er litt kjett å finne noe med xlr inn og ut, samt phono uten at det koster skjorta. En arc sp12 har jo ligget ute til ok pris, men leste litt rundt at sp10 var i en annen liga, men også en helt annen pris. Jeg har jo klasse d effektforsterkere og trives godt med de, kan klart anbefales hvis man trenger slik gamp, noe mine høyttalere gjør og de koser seg med headroomet som 900 watt har. jeg bruker en eldre classe pre, ellers ser jo consonance spennende ut (ble akkurat solgt noen på Hedmarken til under 5k). Kan ikke tenke meg så mange alternativer, jeg har jo både Hegel, Classe og Kenwood preer nå der jeg favoriserer de to siste fremfor Hegelen. Kenwood L1000C er meget god i mine ører, meget dyp og tung sak også. Får du tak i en Anaview ams1000 i kabinett til ok pris så har du et godt utgangspunkt, jeg har nå fire slike moduler, så man kan si at jeg er fornøydEr ikke så hypp på gamle Elcomp'er for tiden. music angel kan jo være noe, er dog ikke så glad i kt88 rør. Mulig den døyver stinget kt88 er kjent for. Men takk for tips