Zulu
Til avvenning!
Takker gunner Det tror jeg på.Grattis, Zulu!
Svært spennende saker, og jeg innrømmer at jeg at jeg trykket på den annonsen flere ganger selv
Liker veldig utseendet på de
Takker gunner Det tror jeg på.Grattis, Zulu!
Svært spennende saker, og jeg innrømmer at jeg at jeg trykket på den annonsen flere ganger selv
Takk for det!Dette ble jo pent gratulerer med spennende produkter
mvh
Takk for det! De tar ikke så mye plass neiTrodde ikke V6 var så nette i størrelse. Dette ble jo riktig så lekkert, og sikkert også vellydende. Gratulerer!
Takk for det!Det så riktig så lekkert ut! Grattis
Takk for detGratulerer ser veldig pent ut
Ja, går an det.Vi kan teste litt vet du. De går ikke høyere enn ca 12 kHz, så kan kanskje ha noe for seg.
Er dette noe som kommer fra Audioscan tro? synes jeg dra kjensel på demDet var med et par diskanthorn med høyttalerne. Er det noen som har kjennskap til disse? Er de noe bra og evt er de verdt noe?
Vis vedlegget 676389
Vis vedlegget 676387
Vis vedlegget 676393
Ikke verdt så mye akkurat. Må få tak i noe bedre diskanter tenker jeg
Told you my friendMA er nok de beste høyttalerne jeg har hatt i hus. Høy gåsehudfaktor
Tror det kan bli magiskSET på disse må jo bare bli vidunderlig
Har troa på at det er nettopp SET som er veien herSET på disse må jo bare bli vidunderlig
Er lillebroren 70BHvilke norma? Har fått norma revo ipa 140 i hus å her er det magisk imo
Har hverken prøvd diskant eller subbere endaMagi er ikke lett... Bruker du diskant? Hvordan har du integrert subbene?
Det må du gjøre etterhvert . Tenker litt på en gammel kjenning, Leben. Solid, vedlikeholdsfri.. Skjønner at det skal testes italiensk.. Men... En 2A3 hadde vært spennende å fått prøvd.Har hverken prøvd diskant eller subbere enda
Leben er bra. Prøvde en CS300F på Swissonor. Var futt og fin lyd i den. Kunne vært interessant å prøvd en 600. 2a3 er også spennende.Det må du gjøre etterhvert . Tenker litt på en gammel kjenning, Leben. Solid, vedlikeholdsfri.. Skjønner at det skal testes italiensk.. Men... En 2A3 hadde vært spennende å fått prøvd.