Zulu
På kjøret igjen!
Men, hva skjer....
Lytteintrykk kommer etter hvertDen nye serien vi skal lansere etter ferien ser helt likt ut utvendig , men inni
er det mye nytt . Systemet kaller vi TWIN DRIVE . Den består av en fantastisk ny DAC, twin drive konfigurert ,samt alle andre kretser . 3 separate strømforsyninger og andre finesser som er med for oppnå lyd i HIGH- END til YPER-END klasse . De låter virkelig bra . Tanken bak den remodelleringen var å få tilnoe av veldig høy kvalitet til en overkommelig pris ! Kr. 59.000,-
Takker! Ja, jeg vil si at prisen er bra m.t.p hva man får.Grattis! Overraskende rimelig i prisen også, ikke minst med tanke på at det er en DAC inni der i tillegg.
mvh
Takker!Grattis! Joaquim er en fargerik kar med skikkelig hifi-ballast. Blir spennende å høre hva du synes. Klipp det gjerne også inn i Aura tråden (har vært dødt der lenge)
Takker! Det er hyggelig å høreGrattulerer med nok en ny forsterker, blir spennende å høre hvordan den er om litt. Din interesse i utstyr fra mindre kjente merker og hva du kjøper/tester er gøy å følge med på
Kommer med lytteintrykk så fort jeg får tak i en USB-Spdif konverter. For øyeblikket har jeg ingen lyd Solgte selvfølgelig dacen min to dager før jeg kjøpte den første Auraen. Med kun PC med USB som kilde så blir det ikke mye lyd. Slik går no dagan..Ja...? Hva blir det til...?
Her vil jeg utfordre deg litt:Kommer med lytteintrykk så fort jeg får tak i en USB-Spdif konverter. For øyeblikket har jeg ingen lyd Solgte selvfølgelig dacen min to dager før jeg kjøpte den første Auraen. Med kun PC med USB som kilde så blir det ikke mye lyd. Slik går no dagan..
Har vurdert å prøve en rimelig en bare for å få lyd. Men jeg er av den oppfatning at en dedikert musikkserver med lineær strømforsyning, a la Pachanko vil spille ringer rundt en billig streamer via coax ut. Men det er bare min mening, men det går jo selvsagt an å prøve enHer vil jeg utfordre deg litt:
Hvorfor ikke heller kjøpe inn en streamer som mater digitalt til den innebygde DAC'en? Da virker PC'n (eller mobilen, eller nettbrettet) kun som fjernkontroll, med uovertruffent brukergrensesnitt, og strålende lydgjengivelse, gitt at du bruker Tidal, eller selv Spotify Connect låter fantastisk gjennom en såpass god DAC.
Jeg innrømmer at jeg er skeptisk til USB / s/pdif-converter, men mulig det bare beror på innbilning, selvsagt.....
En rimelig streamer med digital utgang funker gull, jeg har prøvd flere av dem, og bruker det selv i det daglige, har til og med kommet så langt at jeg seriøst vurderer om jeg har kjøpt mitt siste "album" i en hver form.
Det burde jo være enkelt å finne ut. Sjekk med Mala om du kan får høre en iFi ZEN Stream side om side med en dyr streamer gjennom samme DAC. Tror det skal være utfordrende å ta forskjellene med bind for øynene, gitt!Har vurdert å prøve en rimelig en bare for å få lyd. Men jeg er av den oppfatning at en dedikert musikkserver med lineær strømforsyning, a la Pachanko vil spille ringer rundt en billig streamer via coax ut. Men det er bare min mening, men det går jo selvsagt an å prøve en
Takker. Heldigvis kan de fleste slås avGrattis! Trenger ikke tenke på juletrebelysning i år, nok lamper på den der
mvh
Famous last wordsMed lydkvaliteten den fremviser og med oppgraderings-mulighetene du får så vil jeg si at dette er en endgame forsterker for mitt vedkommende.
Kjøpt en Studer av LMC??
Hehe. Den ligger fortsatt uskannet hos det lokale posthuset/bensinstasjon. Så neiKjøpt en Studer av LMC??
Spøk til side, antar pakka har kommet fram?
4 dager for scanne en pakke!!??Hehe. Den ligger fortsatt uskannet hos det lokale posthuset/bensinstasjon. Så nei
Neida, 1 dag. Men likevel unødvendig.4 dager for scanne en pakke!!??
I går mottok jeg 3 pakker sendt fra hovedstaden kvelden før. Det tok under 1 døgn fra pakkene ble registrert fra avsender, til Posten ringte på døra hjemme hos meg med alle pakkene. Underveis fikk jeg hele tiden oppdatering på hvor pakka var, og når det var forventet levering. Det var logistikk på høyt nivå!
Ikke store saken nei. Er hvertfall noe digitaltSer ikke ut som noe digert og tungt. Jeg gjetter en eller annen form for streamer.
Takker motoren!Kult Grattis
mvh
Eh... Så lenge du kan mate innebygget DAC i Aura med et fornuftig signal, er du på trygg grunn.Her er innholdet i pakken. Et juletre til
Vis vedlegget 1048406
Det dreier seg altså om en Mutec MC-3+ Master Clock and Audio-Re-Clocker. Så får vi se om jeg hører noe forskjell da
Vis vedlegget 1048409
Her er den på plass i racket. Eneste som mangler da er kanskje en 10MHz worldclock. Men det får vente. Kanskje lurere med en streamer eller en bedre musikkserver først...
Zulu moves in mysterious waysEh... Så lenge du kan mate innebygget DAC i Aura med et fornuftig signal, er du på trygg grunn.
Så akkurat nå undrer jeg litt over planen din, må jeg innrømme...
Takker _RoDa_Grattis!