Tipper forsterker... Vi får seTipper på grammofon
Det er nok en ny DacTipper forsterker... Vi får seTipper på grammofon
Nei, ikke denne eskenMer fra Mala... ?
Er nok ikke detTipper på grammofon
Bingo!Tipper forsterker... Vi får seTipper på grammofon
Det ogsåDet er nok en ny DacTipper forsterker... Vi får seTipper på grammofon
mvh
Helt riktig.Tipper forstetker.
Ja, har lest det. Fikk lyst til å prøve KT150 etter at jeg leste den testenHoi, kom over denne, veit ikke om du har lest den:
https://www.hifi-advice.com/blog/re...imaluna-dialogue-premium-tube-rolling-part-1/
Lykke til!
Ja, det er vel ikke de mest spennende rørene som forsterkere blir levert med fra produsent.Kult!
Men la det være en generell regel om å ALDRI dømme rørutsyr med medfølgende, dvs standardrør
Ja, de er rimelig presise Swissonor. Åpenhet og kjøtt på beinet er helt klart å foretrekke fremfor ultra presisjonSpennende lånerunde på deg nå Zulu
jeg deler samme erfaringer med deg anngående kt 88 konstruksjoner generelt . veldig presise/linære men for analytiske i fleste tilfeller jeg har hørt dem. hadde en Kr-audio va880 på lån som jeg sa en ab-rør konstruksjon med kt-88 klarte ikke skjønne greia med lyden der den kostet også rundt 70-80k hjalp ikke det heller El 34 har jeg også gode erfaringer med i klasse A konfigurasjon for eks Ear 8L6, ikke at jeg har hørt Swissonor men ser for med at dem er rimelig rett på sak presise men evner å spille svært åpent om dem får riktig elektronikk som har krefter nok i kombinasjon med riktig åpenhet og litt mer kjøtt på beinet fremfor kun ultra presisjon kan være hårfin den ballansen på slike talere . jeg har jobbet hardt her også med Onkyo horn hybridene dem er noen sæære dyr hehe.
Ha en fortsatt strålende mandag
Mvh
Ivan
er opprinelig et løst 2,1 kit med 2 6sn7 utgangs rør , er kun ebay såvidt jeg vet men han drifter og egen hjemmeside der han svarer på spørsmål olign men er på ukrainsk ., så er nok mulig å handle direkte uten ebay og, er forøvrig dette kitet jeg baserte meg på følte det virket som mest for pengaDen Abbas saken er så stygg at den er lekker.. Hvilken modell er dette Ivan? Har han en egen side eller er det kun bay?
Ja, jeg er kronisk allergisk mot støy. Klarer ikke å nyte musikken hvis det er for mye av det. Kunne tenkt meg å høre den nye Evo-serien til PrimaLuna. Den er nok bedre.Godt å høre du fant ut av støyen alltid kjipt med unødvendig støy man vet man kan få kurert blir spennende å høre hva du finner ut av vidre. føler vi er ganske i samme båt mtp erfaringer vi gjør og hva vi leter etter har hørt Primaluna jeg også det låt jo bra men ikke spessielt nok for meg heller ble litt plassert imellom barken og veden på det jeg hørte på i allefall , synd du ikke bor nermere hadde vært artig å delt erfaringer og meninger
tillater`` meg å legge ut et par bilder i tråden din av Abbas dac-en den har fått gjennomgått en real finpuss og tenkte kanskje det kan være intressant for deg å se .. klarte ikke å holde igjen så spent på hvilket rasedyr det blir nå .
Vis vedlegget 549753 Vis vedlegget 549754 Vis vedlegget 549755 Vis vedlegget 549756
happy listening
Hilsen Ivan
Ja hva kan det være mon tro
hmm enda en delicat og skjør boks Lm dac? bare vill gjetting har ikke peil denne gangen hehe, er jo ikke et av komponentene i kjeden du ikke har bytta ut testet/ testet med annet nå vel
Ja hva kan det være mon tro
mvh
Har prøvd noen forsterkere, 5 par høyttalere og en dac. Alt for lite spør du meg hehehmm enda en delicat og skjør boks Lm dac? bare vill gjetting har ikke peil denne gangen hehe, er jo ikke et av komponentene i kjeden du ikke har bytta ut testet/ testet med annet nå vel
Ferdig oppmontert i morgen spør du.Å nei har ikke tålmodighet til det. Var ferdig oppkoblet en halvtime etter at den var dratt inn i stuaNye bokser liker vi... Ferdig oppmontert I morgen? Passerer hjembyen din da
Nei, ikke enda. Sitter på gjerdet foreløpigGratulerer! Kjøpt? Sender deg en pm når jeg vet vedr I morgen.
Takk for det!Kjenner dem ikke men så flotte ut Gratulerer
mvh