Zulu
Til avvenning!
Takk for det!Griselekre høyttalere. Tøft valg!
Gratulerer!
Takk for det!Griselekre høyttalere. Tøft valg!
Gratulerer!
Du har mye å ta igjen her oppe ...har troen på de der, selv om specs virker veldig optimistisk.
men tro er nå én ting, blir spennende å høre dem ved anledning.
synd jeg har jentene på slep når jeg passerer toten i slutten av måneden
Hadde ikke vært noe problem det. Men det blir kanskje litt stress for deg.har troen på de der, selv om specs virker veldig optimistisk.
men tro er nå én ting, blir spennende å høre dem ved anledning.
synd jeg har jentene på slep når jeg passerer toten i slutten av måneden
Takk for det!Grattis med flotte høyttalere.
Takk for det!oioioi! spennede høyttalere Har sittet med fingeren på ordreknappen på disse en stund, men ikke helt plass i rommet mitt enda.. Veldig tøft/bra valg.. gleder meg til og høre om hvordan det låter. lest igjennom tråden din, og ser at vi har veldig mange samme preferanser/lydideal.. lykke til!!
Takk for det! Får håpe at de kommer neste uke.Gratulerer med tøffe talere spennende valg
Mvh Krazy
Hvis vi vinner budrunden blir det Eina. Mulig det er pga. Corona. De er hvertfall i Tyskland for øyeblikket. Fikk vite at de har blitt pakket på nytt i deres varelager der. Det ble sagt på onsdag at de skulle transporteres videre innen 24 timer. Så får vi se.Hvor i verden lander dere? Corona som fucker opp transport? Krysser fingrene for at du får de, veldig snart.
Skal bli ålreit det. Ja, hvis ikke anlegg og lyttestol kan plasseres optimalt blir eventuelle kandidater rimelig fort diskvalifisert.ny bolig høres stas ut.
regner med at det første, andre og tredje du sjekket før du la inn bud , er mulighet for plassering av anlegg og lyttestol
håper du får høyttalerne i løpet av kommende uke.
Takk for tilbudet. Skal se det anTrenger du bærehjelp får du si ifra, tror det er muligheter
Nokså spent jaHvor spent er du nå... på en skala fra 1 til 10?
Takk takkGratulerer
Takker! Ja, Du kan så si.Grattis, Zulu!
Det er vel den største oppgraderingen jeg har sett fra deg her inne
Takk for det Hele 1 km lenger sør. Dårlig med fiskevatn der. Det ble på RaufossGratulerer, det ble lenger sør, ved sjøen med gjedde i?
Takk for det! Ja, er veldig fornøyd med det.Gratulerer så mye så flott ut
mvh
Takk for det! Ble du fornøyd med Bat'n?Det så fint ut. Gratulerer så mye med nytt sted og mulighet for større stereo opplevelse.
Mvh
Frode
Tidligere kjøper på brukten, Bat vk 3i
Takk for det KrazyGratulerer så mye så pent ut
Mvh Krazy