motoren
Æresmedlem
Ja hun er flink Har flere fra henne
mvh
mvh
Ah.... Nye høyttalere igjen...?Skal, Skal ikke
Kanskje vente da huset skal selges.
Gamle ja, har hatt de i hele 3 mnd nå.Ah.... Nye høyttalere igjen...?
Tross alt begynner de du har å bli veldig gamle!
Det hopper og går her. Men lite vingling om dagenhar du hatt de så lenge alt godt du ikke er på det nivået med han ene jeg møtte på biltreff i dag han satt på bilene kun noen uker før har sendte de vidre,da er det ikke håp håper ellers det står bra til borti der lenge sia liv her nå
Godt å høre at du er stadig på støere kurs du og ikke helt ferdig enda ,men prøver å la det synke inn at den faktisk nermer seg ferdigstillt, trur ikke det har synket helt inn at det faktisk nermer seg etter å holdt på så lenge med den venter på panelplater til front,sider og bunn,blir forhåpentligvis å begynne til uka,også ble det å snuble over ny rør pre også så blir forhåpentligvis å skje litt fremover, har savna noe skikkelig rør lyd herDet hopper og går her. Men lite vingling om dagen
Fått i gang dacen ennå?
Men kommer det til å vare?Jeg er blitt frelst! Fire bokstaver H E E D
Hehe, et urimelig spørsmål, HR.Men kommer det til å vare?
Hvilke Heed-produkter er det snakk om? Selv har jeg komplett Obelisk-linje med DAC og integrert + separat strømforsyning. Flott kombinasjon, men jeg vet jo at Heed kan enda bedre enn det!
Snakker om Langrange, som jeg tester for øyeblikket.Men kommer det til å vare?
Hvilke Heed-produkter er det snakk om? Selv har jeg komplett Obelisk-linje med DAC og integrert + separat strømforsyning. Flott kombinasjon, men jeg vet jo at Heed kan enda bedre enn det!
Ja, det er skråsikkert.Det eneste som varer er pc som kilde…..
Takk for det God påske til deg og dine også!Gratulerer med nye høyttalere
Ønsker en god påske til deg å dine
TakkerGratulerer med flotte høyttalere.