Flott at budskapet er i ferd med å trenge inn!Oh, the redness of it all... Xerxes kommer til å bli kjempeglad, for de skoa der er så røde at bilister ikke vil komme nærmere enn 15 meter. Garantert.
Vis vedlegget 214095
Jeg er usikker på om jeg kunne jogget (man har faktisk over 6 minutter/km) mer enn 9 mil sammenhengende, men joda, man kan lure på hva slikt handler om. Jeg synes uansett at det er noe vakkert ved at en obskur karakter med stamina nok til å prøve i 7 år, men uten stamina til å komme seg gjennom (eller trene seg opp til det), til slutt får et tilpasset opplegg.Hva er vitsen? Jeg kunne ha løpt birken raskere enn dèt.
Det gir seg når du ser den nye - ikke ?Hva gjør man 4 timer før postmannen kommer med ny sykkel? Jo, man får selvsagt kink i ryggen. Faen.
1 | Repshus, Steffan | KF team Hedmark terrengsykkel | 60 | 02:47:29 | 9 | 100 |
Tviler ikke et sekund på at han er sulten, han så ut som er svært sulten fyr. Poenget mitt var bare at han sykler så sakte at det grenser til meningsløst å delta i et sykkelritt, hvis man da kan kalle Birken et sykkelritt. Når man kommer i mål på nesten 11 timer er det sannsynligvis mye mer matpauser involvert enn sykling for å si det sånn. Man kan gå Birken på den tiden.Hva Ekke angår [..] Han [..] er sulten.
Selvsagt er det plass til alle i idretten, jeg mener bare dette ikke er noe som fortjener oppmerksomhet i det hele tatt. Hvorfor skal en som bare sitter på ræva og spiser potetgull få kudos for tidenes minst imponerende prestasjon?
For women who continue to ride throughout the winter. Protecting your health and providing total comfort when riding in cold conditions are crucial. Don't compromise.
It's not worth it. LL.pompaDour is the right choice. And it's a system: complement these high performance tights with the brand new iJ.pompaDour Lady jacket and you will look and feel stunning. Engineered and developed by ASSOS of Switzerland at the Design Center San Pietro di Stabio, Ticino.
sånn går det, når du ikke tar med bilen når du er ute å syklerI dag var jeg på oppdagelsesferd lang pokker inn i Sørkedalen, og i en utforkjøring på skogsbilvei EKSPLODERTE bakdekket mitt (Veloflex Extreme). Må ha kjørt på en skarp stein, for det var en pen 4 cm lang flenge i det. Pleier som regel å ha med reservedekk på slike ekskursjoner, men siden skogsbilveigønning ikke stod på det offisielle programmet for dagen hadde jeg det såklart ikke med. Fikk meg dog en trivelig skogstur på 4km i sokkelesten ned til bussholdeplassen innerst i Sørkedalen.
Hold rundt 50 km/t da det skjedde, og jeg er glad jeg hadde pariserdekk....null problem å bremse kontrollert ned. Vil ikke tenke på hva som hadde skjedd med et slangedekk. Men ææærlig talt, disse konkurransedekkene til Veloflex tåler jo ikke NOE! Det fulgte ikke med en lapp eller noen ting, ikke et lite Non usare in foresta-merke en gang.
Men særeste av alt er prisen for å ta bussen til byn! Nå har ikke jeg kjørt kollektivt i Oslo på en del år, men bussjåføren forlangte 75 kroner. Synes det var svært dyrt. Mulig det kostet ekstra for sykkelen, men likevel...