Jeg har lyst til å føye litt til Atle's beskrivelse som er rimelig to the point.
Jeg var hos Jan dagen før så jeg regner med at vi hørte det samme oppsettet.
Jeg var ikke engstelig for å bli skuffet, jeg var redd for å komme hjem.
Har faktisk ikke spilt musikk siden og fått kjeft for å være fjern,( hææ tuslet jo bare rundt i kjelleren med et målebånd...)
Veldig mye av det som gjør dette oppsettet så kult ligger i de nedre gemakkene, litt flåsete sagt: Bass oppsettet har gromme Baller!
Musikken blir fysisk, det er nesten så en tenker at det går an å strekke ut hånden å kjenne på tonene.
Den høye følsomheten gjør at en hele tiden hører noe nytt selv på godt kjente spor. Nei ikke gøy å komme hjem, har du først hørt det så blir det vondt uten...
En annen følge av den høye følsomheten er akselerasjon og stopp egenskapene. Som en Miura okse. Stor og tung, men 0-60 på 1 ett sekund, stopper like raskt og snur på en femøre.
Siden tråden er romslig og Jan liker biler:
((Lamborghini Murciélago er en Grand tourer og superbil som produseres av den italienske bilprodusenten Lamborghini. Modellen ble introdusert i 2002 som etterfølgeren etter Lamborghini Diablo, og er designet av Luc Donckerwolke. Bilen er en todørs, toseters coupé.
En åpen utgave, kalt Murciélago Roadster ble introdusert i 2004 for modellåret 2005.
Murciélago er utstyrt med en 6.2 liters versjon av den legendariske Lamborghini V12-motoren, en sekstrinns manuell eller sekstrinns sekvensiell girkasse og firehjulstrekk. Den er også utstyrt med en hekkspoiler som kan reises til en vinkel på 70 grader, sidespeilene folder seg inn for å forbedre aerodynamikken, og luftinntak langs siden som automatisk åpner seg til nødvendig åpning for å slippe inn tilstrekkelig luft til å kjøle motoren.
Navnet Murciélago er hentet fra en okse som overlevde 24 sverdhugg i en tyrefekterkamp i 1879, og som kjempet så hardt at matadoren bestemte seg for å spare livet dens, noe som var en sjelden ære. Som en fotnote i Lamborghini-historien ble denne oksen senere donert til okseavleren Don Antonio Miura, og ble forfar til en lang rekke berømte kampokser.)
Nå er det flere måter å illustrere Via Dolorosa på: Alt underveis mot godlyden gjør ikke like vondt!
Jeg var hos Jan dagen før så jeg regner med at vi hørte det samme oppsettet.
Jeg var ikke engstelig for å bli skuffet, jeg var redd for å komme hjem.
Har faktisk ikke spilt musikk siden og fått kjeft for å være fjern,( hææ tuslet jo bare rundt i kjelleren med et målebånd...)
Veldig mye av det som gjør dette oppsettet så kult ligger i de nedre gemakkene, litt flåsete sagt: Bass oppsettet har gromme Baller!
Musikken blir fysisk, det er nesten så en tenker at det går an å strekke ut hånden å kjenne på tonene.
Den høye følsomheten gjør at en hele tiden hører noe nytt selv på godt kjente spor. Nei ikke gøy å komme hjem, har du først hørt det så blir det vondt uten...
En annen følge av den høye følsomheten er akselerasjon og stopp egenskapene. Som en Miura okse. Stor og tung, men 0-60 på 1 ett sekund, stopper like raskt og snur på en femøre.
Siden tråden er romslig og Jan liker biler:
((Lamborghini Murciélago er en Grand tourer og superbil som produseres av den italienske bilprodusenten Lamborghini. Modellen ble introdusert i 2002 som etterfølgeren etter Lamborghini Diablo, og er designet av Luc Donckerwolke. Bilen er en todørs, toseters coupé.
En åpen utgave, kalt Murciélago Roadster ble introdusert i 2004 for modellåret 2005.
Murciélago er utstyrt med en 6.2 liters versjon av den legendariske Lamborghini V12-motoren, en sekstrinns manuell eller sekstrinns sekvensiell girkasse og firehjulstrekk. Den er også utstyrt med en hekkspoiler som kan reises til en vinkel på 70 grader, sidespeilene folder seg inn for å forbedre aerodynamikken, og luftinntak langs siden som automatisk åpner seg til nødvendig åpning for å slippe inn tilstrekkelig luft til å kjøle motoren.
Navnet Murciélago er hentet fra en okse som overlevde 24 sverdhugg i en tyrefekterkamp i 1879, og som kjempet så hardt at matadoren bestemte seg for å spare livet dens, noe som var en sjelden ære. Som en fotnote i Lamborghini-historien ble denne oksen senere donert til okseavleren Don Antonio Miura, og ble forfar til en lang rekke berømte kampokser.)
Nå er det flere måter å illustrere Via Dolorosa på: Alt underveis mot godlyden gjør ikke like vondt!
Vedlegg
-
43.7 KB Visninger: 792