ptb
Æresmedlem
På meg så virker det som om det har vært en feil med den hele tiden fra første gang den stoppet. En feil Bjerke tydeligvis (av ukjent årsak) ikke har klart å utbedre.Hei klokkefreaks,
jeg har en Rolex Submariner, som jeg kjøpte for tre år siden hos Bjerke i oslo. For en tid siden begynte den plutselig å stoppe. Jeg var innom Bjerke flere ganger, de tok den inn på bakrommet og kom ut etter etpar minutter og sa at den gikk "perfekt", men at jeg måtte trekke den opp innimellom. Jeg så gjorde, men fortsatte å stoppe. Nå er den levert inn, og jeg fikk en standard tekstmelding om at den trengte "noen deler og overhaling". Det skulle koste 6.000 og ta 10 uker.
Ikke akkurat den service man venter når man kjøper ur til 55.000.- ?
Den må jo repareres, men jeg er fristet til å kontakte forbrukerrådet...
Noen som har vært borti noe lignende?
Jeg stusser over at du fikk beskjed om at den måtte trekkes innimellom. Om det ikke er slik at du har en unormalt rolig hverdag og beveger håndleddet minimalt i løpet av dagen - og i tillegg tar klokken av om natten, så skal ikke tilleggstrekking være nødvendig.
En reparasjon/utbedring av den feilen mener jeg helt klart faller inn under reklamasjon.