...og så var den her. Skal selges i store kvanta. Ser ut til å være ren fossilbil så langt.
Vedlegg
-
63.7 KB Visninger: 207
-
37.8 KB Visninger: 201
Til og med diesel... Steike!...og så var den her. Skal selges i store kvanta. Ser ut til å være ren fossilbil så langt.
Du skal se det selger...Hvem intresserer seg for kjipe dieselbiler?Diesel er til traktor.
«Dieselfrykt» gir hodebry for tyske bilforhandlere - Dieselskandalen - Bil - E24Du skal se det selger...Hvem intresserer seg for kjipe dieselbiler?Diesel er til traktor.
En bagatell:
Altså: diesel er sett fra et klimasynspunkt langt bedre enn en bensinmotor da de lett kommer ned mot 0,5 liter på mila på normal pen kjøring. Går du tilbake til sent nittitall var de nye dieselmotorene som kom da en liten revolusjon mot de som hadde vært før. Sterke med kraftig dreiemoment, behagelig gange og et forbruk som datidens bensinbiler ikke var i nærheten av. Og WV med sin 1,9TDI på 110 hk var helt ledende på akkurat dette. Folk hadde ikke så god råd som nå og disse motorene var med på å holde kostnadene nede for mange som kjørte langt.«Dieselfrykt» gir hodebry for tyske bilforhandlere - Dieselskandalen - Bil - E24Du skal se det selger...Hvem intresserer seg for kjipe dieselbiler?Diesel er til traktor.
Synes ikke akkurat at det er noe spenstig design, trauste greier.Jeg skjønner ikke de som stadig klager over at VWs eksisterende modeller er så triste. Godt utstyrt, relativt elegante og greie priser sammenlignet med konkurrentene. Kanskje ikke spesielt spennende, men hvilke produsenter i det segmentet VW opererer har veldig spennende biler?