Du får ikke slik krav da de ikke gir inntekter til det store sluket.....En bil pr adresse. Det hadde gitt gevinst miljømessig.
Roar
Hei, jeg bruker den offisielle listen til Nurburgring.Ellerno..
https://www.carthrottle.com/post/mc...orsches-nurburgring-lap-record-by-10-seconds/
Ser ut som de også har huracanen bak seg
Street-Legal McLaren P1 LM Shatters Nurburgring Record With 6:43.2 Lap
Ser vel ikke slik ut riktig ennå: Rekordår for Tesla i NorgeSer vi konturene nå på begynnelsen på en nedadgående spiral for Tesla?
Knust alle rekorder kan de jo ikke ha gjort med 6.47 men flott at du gleder deg til mission e
Ser vel ikke slik ut riktig ennå: Rekordår for Tesla i NorgeSer vi konturene nå på begynnelsen på en nedadgående spiral for Tesla?
OK, men du viser selv en liste hvor en kinesisk elbil topper med 6:45.90. Det er så vidt jeg kan se mindre enn 6:47.25. Leser du ikke dine egne innlegg?Knust alle rekorder kan de jo ikke ha gjort med 6.47 men flott at du gleder deg til mission e
In the never-ending battle for sports car supremacy, Porsche is the newest leader of the pack (again) after dropping a scorching lap record at the Nürburgring-Nordschleife racetrack.
Jeg henviste her til kampen mellom superbil-produsentene Ferrari, Porsche, McLaren og Ferrari. Du må lese konteksten i mine innleggOK, men du viser selv en liste hvor en kinesisk elbil topper med 6:45.90. Leser du ikke dine egne innlegg?Knust alle rekorder kan de jo ikke ha gjort med 6.47 men flott at du gleder deg til mission e
In the never-ending battle for sports car supremacy, Porsche is the newest leader of the pack (again) after dropping a scorching lap record at the Nürburgring-Nordschleife racetrack.
Konteksten?Jeg henviste her til kampen mellom superbil-produsentene Ferrari, Porsche, McLaren og Ferrari. Du må lese konteksten i mine innlegg
Ikke mye kontekst der, annet enn at du selv tydeligvis bestemmer hvilke som teller og hvilke som ikke teller. Porsche's tid står forøvrig ikke på den offisielle listen, men det gjør NextEV. Den koster 1,48 millioner dollar, men det teller kanskje ikke som "superbil"? For et øyeblikk siden sammenlignet du Tesla med Porsche, men nå eksisterer visst bare de fire merkene. Vanskelig å forholde seg til.Hei, jeg bruker den offisielle listen til Nurburgring.
https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/
i tillegg har Porsche nettopp knust alle rekorder (nå i September).
Porsche’s new 911 GT2 RS just crushed the Nürburgring lap record – BGR
Jeg henviser til McLaren og Ferrari lengre opp i tråden. Det er gjerne kampen mellom Porsche, Koenigsegg, Ferrari og McLaren som er av interesse (og da de bilene deres som har lov til å kjøre på veien). Jeg har for øvrig ikke så sterke meninger på dette.Konteksten?Jeg henviste her til kampen mellom superbil-produsentene Ferrari, Porsche, McLaren og Ferrari. Du må lese konteksten i mine innlegg
Ikke mye kontekst der, annet enn at du selv tydeligvis bestemmer hvilke som teller og hvilke som ikke teller. Porsche's tid står forøvrig ikke på den offisielle listen, men det gjør NextEV. Den koster 1,48 millioner dollar, men det teller kanskje ikke som "superbil"? For et øyeblikk siden sammenlignet du Tesla med Porsche, men nå eksisterer visst bare de fire merkene. Vanskelig å forholde seg til.Hei, jeg bruker den offisielle listen til Nurburgring.
https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/
i tillegg har Porsche nettopp knust alle rekorder (nå i September).
Porsche’s new 911 GT2 RS just crushed the Nürburgring lap record – BGR
Nio to sell 10 more EP9 supercars priced from $1.48M each
Tviler, tror heller man får mindre marginer og en nedadgående spiral for ICE biler i 500k klassen.Så sant man ikke trenger plassen, hvem vil kjøpe en Tesla Model S/X framfor en Porsche E Mission, Audi Q6 e-Tron, Mercedes EQC eller Jaguar I-Pace? Ser vi konturene nå på begynnelsen på en nedadgående spiral for Tesla?
De har riktig nok hurtigladerne, men også der kommer flere av de andre etter.
Hadde det ikke vært mer grasiøst å heller bare gitt seg isteden for å endre modell fra opprinnelig 918 til 911 og begrense hvem som kan være med? Samt å bare ignorere rundetiden til p1Jeg henviser til McLaren og Ferrari lengre opp i tråden. Det er gjerne kampen mellom Porsche, Koenigsegg, Ferrari og McLaren som er av interesse (og da de bilene deres som har lov til å kjøre på veien). Jeg har for øvrig ikke så sterke meninger på dette.Konteksten?Jeg henviste her til kampen mellom superbil-produsentene Ferrari, Porsche, McLaren og Ferrari. Du må lese konteksten i mine innlegg
Ikke mye kontekst der, annet enn at du selv tydeligvis bestemmer hvilke som teller og hvilke som ikke teller. Porsche's tid står forøvrig ikke på den offisielle listen, men det gjør NextEV. Den koster 1,48 millioner dollar, men det teller kanskje ikke som "superbil"? For et øyeblikk siden sammenlignet du Tesla med Porsche, men nå eksisterer visst bare de fire merkene. Vanskelig å forholde seg til.Hei, jeg bruker den offisielle listen til Nurburgring.
https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/
i tillegg har Porsche nettopp knust alle rekorder (nå i September).
Porsche’s new 911 GT2 RS just crushed the Nürburgring lap record – BGR
Nio to sell 10 more EP9 supercars priced from $1.48M each
Det stemmer vel kun i Norge?Tviler, tror heller man får mindre marginer og en nedadgående spiral for ICE biler i 500k klassen.Så sant man ikke trenger plassen, hvem vil kjøpe en Tesla Model S/X framfor en Porsche E Mission, Audi Q6 e-Tron, Mercedes EQC eller Jaguar I-Pace? Ser vi konturene nå på begynnelsen på en nedadgående spiral for Tesla?
De har riktig nok hurtigladerne, men også der kommer flere av de andre etter.
Husk at det er bare 100 000 kroner i dag som skiller en godt utstyrt Passat/Mondeo fra en Tesla S.
En ting er tydelig: Diesel er definitivt på vei ut.
I alt ble det registrert 3856 nye elbiler i september og markedsandelen var dermed hele 28,6 prosent denne måneden. Denne lå til sammenligning på 19 prosent i september i fjor - og det var en sterk måned i 2016. Dette gjør at en av fem nybilkunder så langt i år har anskaffet elbil. Det er det høyeste tallet noensinne og unikt i verdenssammenheng.
Og statistikken har annet å by på enn Tesla-boom - det skjer mye annet også. For eksempel valgte bare 18 prosent dieselmotor i september og andelen hittil i år er bare 24,2 prosent. Det er bare seks år siden dieselandelen lå på 75 prosent av nybilsalget.
Ja, når det ikke finnes el-biler tilpasset mitt behov ennå så har man nesten ikke noe valg.Og det fine er at det står man helt fritt til å gjøre. Rart med det.Tror jeg holder fast ved min nesten verdiølse, gamle bensinbil et par år til. El-bilene er nå enten for små eller for dyr eller har for liten rekkevidde for min litt for store familie.
Ja, når det ikke finnes el-biler tilpasset mitt behov ennå så har man nesten ikke noe valg.
Du ødelegger poenget når du tar med radiorør på listen. Enhver gitarist med respekt for seg selv har da en gammel Marshall rørforsterker.Ja, når det ikke finnes el-biler tilpasset mitt behov ennå så har man nesten ikke noe valg.
Det kommer og det er like rundt hjørnet. Alle biler vil snart bli elektriske. Noen veteranbiler får nok lov til å tøffe litt rundt på veien på søndager men all transport blir elektrisk.
Noen sverger fremdeles til radiorør i lydkjeden, men det er entusiaster og spesielt interesserte. Samme med bildedrørfjernsyn og damplokomotiver.
Not. Du bare poengterer det.Du ødelegger poenget når du tar med radiorør på listen. Enhver gitarist med respekt for seg selv har da en gammel Marshall rørforsterker.Ja, når det ikke finnes el-biler tilpasset mitt behov ennå så har man nesten ikke noe valg.
Det kommer og det er like rundt hjørnet. Alle biler vil snart bli elektriske. Noen veteranbiler får nok lov til å tøffe litt rundt på veien på søndager men all transport blir elektrisk.
Noen sverger fremdeles til radiorør i lydkjeden, men det er entusiaster og spesielt interesserte. Samme med bildedrørfjernsyn og damplokomotiver.
Den er til og med enda større, f.eks så er de fleste KIA Soul kjøpt nye i Norge førstegangsregistrert i Tyskland og regnes da som bruktimporterte og faller utenfor nybilstatistikken. Det samme vet vi jo skjer med Leaf.https://www.dinside.no/motor/tesla-demning-brast/68759149
En ting er tydelig: Diesel er definitivt på vei ut.I alt ble det registrert 3856 nye elbiler i september og markedsandelen var dermed hele 28,6 prosent denne måneden. Denne lå til sammenligning på 19 prosent i september i fjor - og det var en sterk måned i 2016. Dette gjør at en av fem nybilkunder så langt i år har anskaffet elbil. Det er det høyeste tallet noensinne og unikt i verdenssammenheng.
Rørforsterkere har du åpenbart ikke greie på. Evt. ikke på gubberock.Not. Du bare poengterer det.Du ødelegger poenget når du tar med radiorør på listen. Enhver gitarist med respekt for seg selv har da en gammel Marshall rørforsterker.Ja, når det ikke finnes el-biler tilpasset mitt behov ennå så har man nesten ikke noe valg.
Det kommer og det er like rundt hjørnet. Alle biler vil snart bli elektriske. Noen veteranbiler får nok lov til å tøffe litt rundt på veien på søndager men all transport blir elektrisk.
Noen sverger fremdeles til radiorør i lydkjeden, men det er entusiaster og spesielt interesserte. Samme med bildedrørfjernsyn og damplokomotiver.
Det kan hende, men det motsatte kan også hende. Hvis de utnytter konkuransefortrinnet sitt og de andre ikke gjør det så kan mye skje.Teslas bilproduksjon kan lett gli over i historien som Duesenberg og Cord gjorde det i gamle dager. Når giganter som Daimler, BMW, Volkswagen Group, Toyota, Nissan, Ford og GM går "all in" i elektriske kjøretøyer så skjer det noe. Skulle ikke forundre meg om Teslas bilproduksjon blir borte og at konsernet lever videre som en leverandør av teknologi, batterier og alt det som trengs rundt en helt ny transportsektor, både til lands, vanns, og i luften.