Jeg hadde planer om å "overta" min sønns liggesykkel etter at han var ferdig med den perioden. Det passet ikke en middelaldrende skrott. Jeg måtte folde meg sammen nesten som et Gerber multiverktøy for å kunne kjøre svineriet og det var jeg ikke helt komfortabel med. Jeg har inntrykk av at de fleste moderne. 125 er 7/8 størrelse av en "ordentlig" sykkelHva er den greieste/fineste 125 cc en kan anskaffe seg for å opparbeide praksis for større sykler for oss med (tidligere) grønt sertifikat?
Morsom Mc. Lå akkurat bak en slik. Stort penere kan ikke en rekke 4 høres utVis vedlegget 490920
Dette er Yamaha R1 2009. Fra 2009 kom de med crossplane krank som kan minne om en v-motor lydmessig.
Best å se bort fra personlige tips fra personer som skriver om seg selv i tredje person.Totte tok MC-sertifikat i 2002. Da hadde han vært gjennom et antall kjøreskoleler og lærere i 3 fylker, 2 år og 3 oppkjøringer. Og den siste oppkjøringen ga uttrykket «stang inn» et ansikt. Totte solgte syklene etterhvert. Han har mer sans for konseptet motorsykkel enn han er egnet som roadracer.
Jeg var ute i samme ærend for et par år siden. Valget falt på KTM Duke, og der står saken.Jeg har ikke kjørt 125 selv, så har ingen personlig erfaring.
Det er jo litt avhengig av hvilken type sykkel du har sansen for da... Naken, full kåpe, crosser etc.
Vet mange liker KTM Duke for eksempel.
Du hadde helt rett. Den "knasten" på sidestøtten som skal koble ut denne kontakten når ikke helt fram. Det tyder på at "noe" har skjedd med kontakten. problemet ble løst med å sette inn en skrue som utvider denne knasten, så går det an å sette sykkelen i gir!Hvilken sykkel? Analysen din høres forøvrig logisk ut.
Mulig sidestøtte sensoren som ikke er helt god..
Tenning og forgasser er ikke noe som stiller seg selv i løpet av vinteren.Luftfilteret har bare litt olje helt overfladisk, så det skal være OK.....?
Dyserens høres ut som en god ide.
Sykkelen er en Suzuki Intruder VL125. fra 2001.
Må sjekke det med fortenningen. Har ikke sett noen fordeler, men det betyr ikke noe egentlig. Det kan jo være noe som kan justeres der??
Høres logisk ut, men......?Tenning og forgasser er ikke noe som stiller seg selv i løpet av vinteren.Luftfilteret har bare litt olje helt overfladisk, så det skal være OK.....?
Dyserens høres ut som en god ide.
Sykkelen er en Suzuki Intruder VL125. fra 2001.
Må sjekke det med fortenningen. Har ikke sett noen fordeler, men det betyr ikke noe egentlig. Det kan jo være noe som kan justeres der??
(Sier han som til stadighet klår på 2xSU og en Lucasklump)
Har glemt denne. Status?Høres logisk ut, men......?Tenning og forgasser er ikke noe som stiller seg selv i løpet av vinteren.Luftfilteret har bare litt olje helt overfladisk, så det skal være OK.....?
Dyserens høres ut som en god ide.
Sykkelen er en Suzuki Intruder VL125. fra 2001.
Må sjekke det med fortenningen. Har ikke sett noen fordeler, men det betyr ikke noe egentlig. Det kan jo være noe som kan justeres der??
(Sier han som til stadighet klår på 2xSU og en Lucasklump)
Uansett så begynner jeg med rens av forgasser/dyser. Ser at Würth har noe lurium til slikt formål.
Den sorte er jo bare helt fantastisk flott!Vis vedlegget 524789
Mens man venter på sommeren
Takk! Alle mine sykler er laget for å brukes. Og de har blitt / blir brukt. Og slik ser de da også ut. Jeg har ingen som egner seg til utstilling ;-)Synes det er fantastisk at du lufter den fremfor å ha den til utstilling.