Håkon_Rognlien
Hi-Fi freak
Prinsipielt sett kan det samme sies om enhver bedrift som avhenger av at ett enkelt menneske er tilgjengelig. Jeg kjenner Doxa såpass at jeg er sikker på de ikke har ønsker om å gjøre livet vanskelig for folk, dette dreier seg om personlige forhold som ender med at kundene blir alene der ute.Litt info. Det har ikke ordnet seg, dessverre. Dette til tross for flere henvendelser, over lang tid. (4 mnd.) Min anbefaling blir derfor. Hold dere langt unna Doxa.
Vi har på HFS kunnet lese om flere enmannsbedrifter der det samme fenomen er et gjentagende problem, vi som har handlet der har tatt en sjans, og det er ikke alltid det klaffer, for å si det forsiktig. Disse menneskene har ofte egne ideer, går sine egne veier, og som fellestrekk hos disse enmannsbedriftene, opplever jeg at prosessen, oppfinnelsene og lyden er betydelig viktigere enn markedet og servicen. Og det er et klart understatement!
Doxa har hele tiden laget fullstendig særegne produkter. Periodevis er de dessverre ikke tilgjengelige for sin livslange garanti, so much for that. Men om du en dag er så heldig å få tak i dem, får du personlig og strålende service.
Mvh
Håkon Rognlien