Audiophile-Arve
Æresmedlem
Eg har høyrt om dette. Svært interessant, men sikkert like dyrt som ein forsterkar....
Du har faktisk helt rett, ganske nøyaktig det samme som en Emitter 2 Exc.Eg har høyrt om dette. Svært interessant, men sikkert like dyrt som ein forsterkar....
Som jeg skrev i egen tråd, betalte jeg den fyrstelige sum av litt over 2 KKr. for en FR Mc-44. Mao. behøver det ikke å bli fryktelig dyrt.Eg skulle gjerne hatt ein Audio Note, ein Fidelity Research/Ikeda eller denslags.
Hvorfor ikke se litt på proffmarkedet? Det er mye å få for pengene der, IMO.Når det gjeld digitalismen, tek eg gjerne mot tips om ein skikkeleg dak
Audiophile-Arve er vel ein av dei som skriv best norsk på dette forumet. Men det var kanskje difor det vart for freistande å pirka litt på dette ordet. Det er ikkje sikkert ein slik sjanse kjem att med det fyrste, så her lyt ein smi medan jarnet er varmt. Sjølv om "kyra" ikkje står i nynorskordboka er det ein variant som vert nytta muntleg på delar av Nordvestlandet, så det var nok ikkje eit direkte mistak. Sjølv tykkjer eg at innlegga til han Audiophile-Arve skil seg frå dei fleste andre innlegga nettopp på det viset at han skriv godt norsk.Joda, men oppgaven min her på forumet er egentlig ikke å rette opp i grammatikken, men heller retorikken.Bjørn: Har ikkje du som administrator mynde til å rette opp i sjølve teksten, og gjerne med raudpenn?
Skriveferdighetene er ulikt "fordelt" blant folk, men jeg tenker at det er viktigere at man får uttrykt seg enn å bli korrigert på manglende skriftlige ferdigheter og språklige kompetanse.
Javel?Joda, men oppgaven min her på forumet er egentlig ikke å rette opp i grammatikken, men heller retorikken.Bjørn: Har ikkje du som administrator mynde til å rette opp i sjølve teksten, og gjerne med raudpenn?
Skriveferdighetene er ulikt "fordelt" blant folk, men jeg tenker at det er viktigere at man får uttrykt seg enn å bli korrigert på manglende skriftlige ferdigheter og språklige kompetanse.
Ja selvfølgelig - man mobber da ikke folk for manglende skriveferdigheter, ansiktet halvfullt av kviser eller kunstig trebein.Javel?Joda, men oppgaven min her på forumet er egentlig ikke å rette opp i grammatikken, men heller retorikken.Bjørn: Har ikkje du som administrator mynde til å rette opp i sjølve teksten, og gjerne med raudpenn?
Skriveferdighetene er ulikt "fordelt" blant folk, men jeg tenker at det er viktigere at man får uttrykt seg enn å bli korrigert på manglende skriftlige ferdigheter og språklige kompetanse.
Det er fleire som har kommentert at DG overmiksar, men dei har svært interessante innspelingar. Ein av favorittfiolinistane mine er Anne-Sophie Mutter, og det er stort sett DG som gjev ut musikken hennar. Sjølv om gamle opptak kan ha noko støy, let dei ofte meir naturleg enn nyare opptak. Eg trur dette kan koma at av det før vart nytta færre mikrofonar. Det er ikkje så lett å ta opp til dømes eit symfoniorkester med få mikrofonar, men når det lukkast er resultatet ofte betre enn når det vert nytta ein skog av støttemikrofonar. Alwyn Seeds skreiv ein interessant artikkel om dette i 2001 [1]. Ein lydteknikar som, etter mi meining, har utmerka seg med naturlege opptak er André Charlin. Trur ikkje han eksisterer lengre, men opptaka hans er framleis å få kjøpt [2]. César Frank, Les Béatitudes [3], til dømes, er verd å leggja øyre til.Eg likar ikkje DG så veldig godt. Dei hadde ein tendens til å overdrive miksinga på 70-talet, men eg trur denne er eldre.
Nei, det tek seg ikkje ut. Men når folk stiller opp med "naturlege trebein" bør det vera lov med ein forsiktig kommentar.Ja selvfølgelig - man mobber da ikke folk for manglende skriveferdigheter, ansiktet halvfullt av kviser eller kunstig trebein.
Jeg har treben ned til kneet og vanlig fot for resten.Nei, det tek seg ikkje ut. Men når folk stiller opp med "naturlege trebein" bør det vera lov med ein forsiktig kommentar.Ja selvfølgelig - man mobber da ikke folk for manglende skriveferdigheter, ansiktet halvfullt av kviser eller kunstig trebein.
Hva mister du når du går rett i Vera fra kilde (m/digital volumkontroll) uten din AR pre?Spelar musikk frå ymse lister på Spotify. Det er ein del spennande musikk der, men lyden kan til dels vere frustrerande dårleg. Skulle slått på vinylriggen, men gidd ikkje. Skal ha gjestar i kveld. Men litt tankar om anlegget får ein likevel, når ein ikkje konsentrerer seg skikkeleg om musikken.
Eg må seie meg ganske fornøgd med lyden i heimen. Men ettersom det er svært lenge sidan eg har skifta ut noko, er det naturleg å vurdere dette.
Platespelaren, min gamle SuperScoutMaster med Kuzma 12" arm er det berre toskeskap å vurdere med tanke på utskifting. Einaste eg kunne tenkje meg er ein Technics SL 1000, og då helst med tangentialarm type ein av dei dyraste frå Clearaudio. Då snakkar vi om mange hundretusen, og spelaren min gjer jobben så til
dei grader godt. Kjem nok ikkje på tale, nei.
Riaatrinnet mitt er det nyaste (bortsett frå pickupane) eg har i oppsettet. Det beste eg har råd til; European Audio Team EAT-e-Glo, som stadig gjer ein fantastisk god jobb, spesielt med dei mest beskjedne MC-pickupar, men er vel den "generalist-riaa" eg har vorte mest imponert over. Kva er eigentleg betre enn denne? Nei, utskifting er ikkje spesielt interessant.
Men så er det forsterkeriet, då..
Det var veldig interessant å spele ARC SP10 saman med Vera, såpass interessant at eg tenkjer på å gå over til denne løysinga i staden for ASR Emitter 2 Exclusive som eg har brukt sidan 2013. Høgtalarane (dei kjøpte eg i 2011. Satsar på tiårs-jubileum om ganske nøyaktig eitt år) har langt på veg tvunge meg til å bruke forsterkarar med helst fleire hundre Watt pr. kanal. Dei må dessutan vere anstendige når det gjeld lydkvalitet. Så det har vore få å velje mellom. Vera innfrir krava mine, og har pris, storleik og lydlege kvalitetar som kvalifiserer. Dessutan likar eg svært godt at inngangen har justerbar gain. Dette gjer at eg kan leike meg med i praksis dei forforsterkarar som måtte dukke opp. Med den snart antikke Audio Research SP 10 som partnar, får eg anlegget akkurat slik eg ynskjer. Det kan endåtil tenkjast at eg byter ut riaaforsterkaren min EAT-e-glo. Ikkje fordi SP 10en er betre - det er han definitivt ikkje. EAT-e-glo er nok den beste riaa eg har hatt i hus med klar margin. Han kan tilpassast kva som helst av pickupar (har prøvd eit svært variert utval), og let fantastisk om lag uansett kva han sal gjere. ARC SP 10 treng ein pickup med utgangssignal på rundt 0,6 mV eller meir for å oppføre seg eksemplarisk, og har som sterkaste side fantastisk mellomtone. Ikkje alle pickupar kan matche dette. Og nokre av mine favorittar kjem då utanfor. Eg skulle gjerne hatt ein Audio Note, ein Fidelity Research/Ikeda eller denslags. Men det har eg så langt ikkje investert i. Har grei lyd med Denon dl 103 og AudioTechnica AT33SA, sjølv om eg veit anlegget mitt kan gjere det vesentleg betre om eg skiftar pickup.
Men det kunne vere eit godt poeng å frigjere pengar nok til å finne ut det verkelege potensialet til strøymetenester, sølvplater og kanskje også spoleband.... sjølv om eg har leika mykje med slikt tidlegare, er eg ikkje oppdatert så godt som eg ynskjer.
Skifte høgtalarar? Når eg har eit sett som funkar i stova? Og som skapar ei musikalsk realisme som liknar meir på konsertsalen enn noko anna eg har hatt her, trur eg ikkje det vert aktuelt.
Er det slik at MM-kretsen i SP 10 har lav forsterkning eller vil du kunne oppnå den forsterkningen du ønsker ved bruk av eksterne trafoer?Satsar på tiårs-ARC SP 10 treng ein pickup med utgangssignal på rundt 0,6 mV eller meir for å oppføre seg eksemplarisk, og har som sterkaste side fantastisk mellomtone.
No har eg rett nok brukt DL 103 inn i SP 10 sånn utan vidare. Brukte også ein Accuphase AC1, og ein del andre pickupar med 0.2 - 0,3 mV, men fekk betre dynamikk og mindre "elektronisk gardinlyd" når eg gjekk for ein VdH MC 10, som hadde 0,6 mV. Opplevde at høgoutputt-variantane av Benz også likte seg betre i SP 10en enn dei generelt betre lågoutputt.Er det slik at MM-kretsen i SP 10 har lav forsterkning eller vil du kunne oppnå den forsterkningen du ønsker ved bruk av eksterne trafoer?Satsar på tiårs-ARC SP 10 treng ein pickup med utgangssignal på rundt 0,6 mV eller meir for å oppføre seg eksemplarisk, og har som sterkaste side fantastisk mellomtone.
Er retting av norsk stil mobbing også?Ja selvfølgelig - man mobber da ikke folk for manglende skriveferdigheter, ansiktet halvfullt av kviser eller kunstig trebein.Javel?Joda, men oppgaven min her på forumet er egentlig ikke å rette opp i grammatikken, men heller retorikken.Bjørn: Har ikkje du som administrator mynde til å rette opp i sjølve teksten, og gjerne med raudpenn?
Skriveferdighetene er ulikt "fordelt" blant folk, men jeg tenker at det er viktigere at man får uttrykt seg enn å bli korrigert på manglende skriftlige ferdigheter og språklige kompetanse.
Dere er vel ikke av den oppfatning at dere er på skolen nå..?Er retting av norsk stil mobbing også?Ja selvfølgelig - man mobber da ikke folk for manglende skriveferdigheter, ansiktet halvfullt av kviser eller kunstig trebein.Javel?
Må vel undersøkje dette når det byr seg ein sjanse. 20 kan passe bra.Jeg handler stort sett brukt, og er fremdeles meget fornøyd med min Auralic Vega og Auralic Aries (femto) streamer. Denne comboen kostet ny ca 50 k, men kan nå kjøpes for under 20 på bruktmarkedet. Har tenkt å koste på meg et skikkelig CD drivverk i tillegg.
Nei, jeg snakker om reduksjon av dårlig språk. Språk blir benyttet i de fleste situasjoner gjennom hele livet og jeg mener det er en god egenskap å kunne kommunisere godt. Av respekt for trådeier så er det kanskje greit å stanse denne metadebatten her?Dere er vel ikke av den oppfatning at dere er på skolen nå..?Er retting av norsk stil mobbing også?Ja selvfølgelig - man mobber da ikke folk for manglende skriveferdigheter, ansiktet halvfullt av kviser eller kunstig trebein.Javel?
Retorikk er ikkje dumt. Men det er greitt med god grammatikk og grei ortografi også. Berre å øve seg. Det ein øver på, vert ein betre til.Javel?Joda, men oppgaven min her på forumet er egentlig ikke å rette opp i grammatikken, men heller retorikken.Bjørn: Har ikkje du som administrator mynde til å rette opp i sjølve teksten, og gjerne med raudpenn?
Skriveferdighetene er ulikt "fordelt" blant folk, men jeg tenker at det er viktigere at man får uttrykt seg enn å bli korrigert på manglende skriftlige ferdigheter og språklige kompetanse.
Fado er greitt, det. Men eg orkar ikkje meir enn ein halv time i gongen. Vi har "hytte" (som er til sals, faktisk) ikkje langt frå Coimbra, der det er ein lokal fadokultur, der hovudsakleg menn (pga studentmiljøet - Coimbra er ein universitetby med like gammalt universitet som Oxford og Cambrigde.) står for songen. Reint personleg har eg meir sans for spansk rock enn tradisjonell Fado.Du gløymde fado!To i Portugal sitt viktigaste eksportprodukt (lat oss ta litt i) kork.
Kunstige trebein er vel proteser laga av plast?Nei, det tek seg ikkje ut. Men når folk stiller opp med "naturlege trebein" bør det vera lov med ein forsiktig kommentar.Ja selvfølgelig - man mobber da ikke folk for manglende skriveferdigheter, ansiktet halvfullt av kviser eller kunstig trebein.
Skulle jeg kjøpt igjen nå hadde jeg gått for det samme tror jeg. Vet ikke om noe bedre til under 20 k i alle fall.Må vel undersøkje dette når det byr seg ein sjanse. 20 kan passe bra.Jeg handler stort sett brukt, og er fremdeles meget fornøyd med min Auralic Vega og Auralic Aries (femto) streamer. Denne comboen kostet ny ca 50 k, men kan nå kjøpes for under 20 på bruktmarkedet. Har tenkt å koste på meg et skikkelig CD drivverk i tillegg.
Blå plast.- kunstig trebein..... laget av???
Det er mykje fantastisk musikk på DG, men sjeldan fullkomne opptak (i nyare tid - går du attende til 60-talet er det faktisk fleire gode innspelingar. Spesielt interessant er Archiv Produktion, som eg har forstått er ein DG-serie. Ei av mine yndlingsplater er "Tanzmusik des Hochbarock" Stereo 2533 172, som eg meiner har god lyd, sjølv om eg aldri har høyrt slike instrument i bruk utanom dette opptaket.)Det er fleire som har kommentert at DG overmiksar, men dei har svært interessante innspelingar. Ein av favorittfiolinistane mine er Anne-Sophie Mutter, og det er stort sett DG som gjev ut musikken hennar. Sjølv om gamle opptak kan ha noko støy, let dei ofte meir naturleg enn nyare opptak. Eg trur dette kan koma at av det før vart nytta færre mikrofonar. Det er ikkje så lett å ta opp til dømes eit symfoniorkester med få mikrofonar, men når det lukkast er resultatet ofte betre enn når det vert nytta ein skog av støttemikrofonar. Alwyn Seeds skreiv ein interessant artikkel om dette i 2001 [1]. Ein lydteknikar som, etter mi meining, har utmerka seg med naturlege opptak er André Charlin. Trur ikkje han eksisterer lengre, men opptaka hans er framleis å få kjøpt [2]. César Frank, Les Béatitudes [3], til dømes, er verd å leggja øyre til.Eg likar ikkje DG så veldig godt. Dei hadde ein tendens til å overdrive miksinga på 70-talet, men eg trur denne er eldre.
[1] Alwyn Seeds, The sound of the Proms, Hi-Fi News and Record Review, juni 2001, ss. 72-75.
[2] A. Charlin
[3] César Frank, Les Béatitudes, A. Charlin, CL 3/4-2.
Eg er ferdig med vinterferien for denne gong. Så...Dere er vel ikke av den oppfatning at dere er på skolen nå..?Er retting av norsk stil mobbing også?Ja selvfølgelig - man mobber da ikke folk for manglende skriveferdigheter, ansiktet halvfullt av kviser eller kunstig trebein.Javel?
Det er greit med trafo, men eg vil helst forsterke signalet med rør. Min EAT gjer begge deler, med stor suksess. SP 10 hadde den mest avanserte MC-rør-riaaen som fantest då han kom, så han fiksar faktisk ganske stakarslege pickup-output. Men han er så veldig, veldig god om han får litt meir enn 0,5 mV. Går du ned til dei heilt spake pickupane med mindre enn 0,15 mV, vert det spak dynamikk og ein del susing. Då må du nok til med ein trafo.Er det slik at MM-kretsen i SP 10 har lav forsterkning eller vil du kunne oppnå den forsterkningen du ønsker ved bruk av eksterne trafoer?Satsar på tiårs-ARC SP 10 treng ein pickup med utgangssignal på rundt 0,6 mV eller meir for å oppføre seg eksemplarisk, og har som sterkaste side fantastisk mellomtone.
Det kan iallfall vere hardt arbeid....Er retting av norsk stil mobbing også?Ja selvfølgelig - man mobber da ikke folk for manglende skriveferdigheter, ansiktet halvfullt av kviser eller kunstig trebein.Javel?
Eg likar godt barokkmusikk, så du fekk meg til å bestilla "Tanzmusik des Hochbarock". Eg kjøpte ein periode mykje gamle LP-ar og la merke til at plater frå Philips ofte var av god kvalitet. Er det andre som har merka seg dette, eller har eg berre vore heldig? På 70-talet kjøpe eg fleire direktegraverte LP-ar, og tykte den gongen at dei let bra. Men når eg no spelar dei tykkjer eg at dei ofte let kunstig og kjedeleg.Det er mykje fantastisk musikk på DG, men sjeldan fullkomne opptak (i nyare tid - går du attende til 60-talet er det faktisk fleire gode innspelingar. Spesielt interessant er Archiv Produktion, som eg har forstått er ein DG-serie. Ei av mine yndlingsplater er "Tanzmusik des Hochbarock" Stereo 2533 172, som eg meiner har god lyd, sjølv om eg aldri har høyrt slike instrument i bruk utanom dette opptaket.)
Mine favorittprodusenter er Christopher Bishop/Christopher Parker på EMI (70-talet) og ein del amerikanarar (spesielt dei som produserte RCA LSC-seriane)
Archiv Produktion har utgitt mange gode plater, og er et underbruk av DG. En annen utgiver som utmerket seg med kanskje enda litt bedre lydkvalitet var/er Das alte Werk (underbruk av Telefunken). Så vidt jeg husker, brukte de tidsriktige instrumenter.Eg likar godt barokkmusikk, så du fekk meg til å bestilla "Tanzmusik des Hochbarock". Eg kjøpte ein periode mykje gamle LP-ar og la merke til at plater frå Philips ofte var av god kvalitet. Er det andre som har merka seg dette, eller har eg berre vore heldig? På 70-talet kjøpe eg fleire direktegraverte LP-ar, og tykte den gongen at dei let bra. Men når eg no spelar dei tykkjer eg at dei ofte let kunstig og kjedeleg.Det er mykje fantastisk musikk på DG, men sjeldan fullkomne opptak (i nyare tid - går du attende til 60-talet er det faktisk fleire gode innspelingar. Spesielt interessant er Archiv Produktion, som eg har forstått er ein DG-serie. Ei av mine yndlingsplater er "Tanzmusik des Hochbarock" Stereo 2533 172, som eg meiner har god lyd, sjølv om eg aldri har høyrt slike instrument i bruk utanom dette opptaket.)
Mine favorittprodusenter er Christopher Bishop/Christopher Parker på EMI (70-talet) og ein del amerikanarar (spesielt dei som produserte RCA LSC-seriane)
Ja, mange Archiv-plater er gode. Eg har mange av dei, spreidd utover frå midt på 50-talet (mono) til midt på 80-talet. Men alle er kjøpt bruka, så dei har ymse gradar av slitasje. Decca har òg ofte brukbare opptak.[
Archiv Produktion har utgitt mange gode plater, og er et underbruk av DG. En annen utgiver som utmerket seg med kanskje enda litt bedre lydkvalitet var/er Das alte Werk (underbruk av Telefunken). Så vidt jeg husker, brukte de tidsriktige instrumenter.
Hei ArveNo har eg rett nok brukt DL 103 inn i SP 10 sånn utan vidare. Brukte også ein Accuphase AC1, og ein del andre pickupar med 0.2 - 0,3 mV, men fekk betre dynamikk og mindre "elektronisk gardinlyd" når eg gjekk for ein VdH MC 10, som hadde 0,6 mV. Opplevde at høgoutputt-variantane av Benz også likte seg betre i SP 10en enn dei generelt betre lågoutputt.Er det slik at MM-kretsen i SP 10 har lav forsterkning eller vil du kunne oppnå den forsterkningen du ønsker ved bruk av eksterne trafoer?Satsar på tiårs-ARC SP 10 treng ein pickup med utgangssignal på rundt 0,6 mV eller meir for å oppføre seg eksemplarisk, og har som sterkaste side fantastisk mellomtone.