Dem har dieselagreat såm går på frityrolie i baggasjen. Dem skal hvist få gratiss olie på turen. Har sat denne på optaksikkert underholdende denne:
på kryss og rvers av Norge med elektrisk postbil
Team Bachstad - NRK TV
Øystein Bache og Rune Gokstad krysser ulike land i middels egnede doninger. Norsk humor-reiseserie.tv.nrk.no
lite elbil, menn mye anna!Dem har dieselagreat såm går på frityrolie i baggasjen. Dem skal hvist få gratiss olie på turen. Har sat denne på optak
Joda - kanskje en bedre formulering er etablerte bilmerker med vesentlig større markedsandeler.Angående ekte bilprodusenter så er vel Tesla best i klassen på enkelte punkter for alle modellene sine.
Model S som ledende på rekkevidde.
Model X som største og sterkeste SUV’en.
Model 3 som den sportsligste folkebilen (Taycan er ingen folkebil).
diverse score på tester og egen prøvekjøring. Model x vs e tron eller eqc f eks. Men Tesla er mye større med mye bedre rekkevidde men virkelig ikke bilen for meg.Hvordan man kan hevde at kjøreegenskapene er dårligere enn noe annet når Model 3 performance er på høyde med BMW M3 lurer jeg veldig på. MB har vel ikke noen ekvivalent som når helt opp der engang.
Når hydrogen slår igjennom, så bli det slutt på elbil får en håpe. Den jævla ladingen. Man skulle få ned strømforbruket med sparepærer, og så kom elbilen. Tror ikke elnettet klarer å følge opp. Da må ting skje, og gå fra IT til TN(400v) nett over hele landet. Det vil neppe bli noe av,De fleste lader hjemme fordi elbilene brukes på kortere turer. Folk som kjører langt kjører i større grad fossilt. Hvor mange elbiler ser du i distriktene? Eller i NordNorge? Det er grunn til det. Når elbilene skal erstatte alt får vi noen utfordringer.....
Gir fra seg? Selger, det er i ladenettverket verdien til Tesla ligger.Nå åpner Tesla laderne for andre elbiler - Tek.no
Elon Musk bekrefter at åpningen er begynt.www.tek.no
Ser ut som Tesla gir fra seg den største fordelen sin.
Utenfor landets grenser? Jeg snakker ikke primært om nærkjøring i det lille, priviligerte Norge. For kjøring i byen og til hytta kjøper jeg en elbil tvert når tidspunktet for å bytte bil nr 2 faller seg naturlig. Peugeot e208 hadde passet oss utmerket som nr 2 bil straks det er økonomi i å bytte, hvilket dessverre ikke er nå.Ikke så veldig vanskelig, en ladebrikke fra elbilforeningen løser det problemet
Nå har jeg ikke kjørt hverken M3 eller Model 3, men jeg er litt nysgjerrig på hva du baserer den uttalelsen på?Hvordan man kan hevde at kjøreegenskapene er dårligere enn noe annet når Model 3 performance er på høyde med BMW M3 lurer jeg veldig på. MB har vel ikke noen ekvivalent som når helt opp der engang.
BMW M3 har jo i alle år vært kjent som klassens referanse, C43 not so much. Selv så husker jeg ikke en gang hva som har vært i tidsrommet mellom 190 2.3 16 og C43.Nå har jeg ikke kjørt hverken M3 eller Model 3, men jeg er litt nysgjerrig på hva du baserer den uttalelsen på?
Enig - tror bilproduksjonen forsvinner/blir kjøpt opp så det gjelder å berge stumpene. Bilproduksjonen har ikke Elon fått taket på.Gir fra seg? Selger, det er i ladenettverket verdien til Tesla ligger.