2
2xJ
Gjest
Burde du ikke forære ham en hårføner/varmepistol, slik at han har mulighet for og bli tørr bak ørene ??Bambi er fortsatt en liten kalv.
Burde du ikke forære ham en hårføner/varmepistol, slik at han har mulighet for og bli tørr bak ørene ??Bambi er fortsatt en liten kalv.
Han har sikkert hørt det før, men han trenger kjettinger.Burde du ikke forære ham en hårføner/varmepistol, slik at han har mulighet for og bli tørr bak ørene ??
Det kan du jo bare tro.Bambi er fortsatt en liten kalv.
Du er sikkert en sånn som skal lære faren din å pxxx også.Burde du ikke forære ham en hårføner/varmepistol, slik at han har mulighet for og bli tørr bak ørene ??
Enig. Men jeg føler jo at jeg må forsvare meg når sånne snørrunger egler opp hele tiden.Begynner å bli litt mye internkrangling her.
Hva med å ta for oss irritasjoner som betyr noe.
Fx Hvorfor tviholder Freia på kokosbiten i Twist?
Ingen liker den, og den er alltid igjen til slutt
Det irriterer meg mer at det fremdeles er folk som i det store og hele spiser twist.... minst 20 år siden at det i det hele tatt var spisandes..Begynner å bli litt mye internkrangling her.
Hva med å ta for oss irritasjoner som betyr noe.
Fx Hvorfor tviholder Freia på kokosbiten i Twist?
Ingen liker den, og den er alltid igjen til slutt
Tror egentlig han snakket om seg selvDu mener alt fettet man får i panna når man steker bacon? Det er ganske grisete, ja.
Den kommentaren irriterer meg noe grønnjævlig - kokosbiten er jo den beste i hele posen!!!Begynner å bli litt mye internkrangling her.
Hva med å ta for oss irritasjoner som betyr noe.
Fx Hvorfor tviholder Freia på kokosbiten i Twist?
Ingen liker den, og den er alltid igjen til slutt
Folk som ikkje blinker er det av og til litt vanskeleg å veta om ein skal vera irritert. Det er som kjent kun 2 grunner til ikkje å blinka; anten er ein ondsinna rasshol som ikkje bryr seg eller det er mentalt forstyrra undermålarar som ikkje forstår betre.Godt å se at tråden er tilbake på tema igjen.
Kan forresten nevne bæreposer med flasker stående oppi. Når man prøver å sette dem fra seg på gulvet så velter de jo alltid.
Og folk som ikke blinker ut av rundkjøringer.
Og dårlige veier!!! Fy faen!
Man må vel ikke gripe hendelen som om det skulle være håndtaket på en spade? I såfall, fryktelig irriterende.Akkurat dette med å blinke ut av rundkjøring dreier seg vel først og fremst om at det er kronglete å vri rattet mot venstre og samtidig skulle skyve blinklyshendelen oppover. 2 motsatte bevegelser. Vanskeligå gjøre uten å slippe rattet med den ene hånden, og det bør man vel strengt tatt ikke i en krapp sving?
Og at man begynner å blinke når man begynner å kjøre ut av rundkjøringen har jo med det samme å gjøre - man har begynt å vri rattet møt høyre og å skyve blinklyshendelen oppover er da en del av den samme bevegelsen.
Er dette eit problem burde ein kanskje ikkje hatt sertifikat....Nei, men man må vri rattet mot venstre med høyre hånd og vippe hendelen opp mot høyre med venstre hånd. Når man vipper hendelen opp med venstre hånd må man nødvendigvis slippe rattet med den hånden, for rattet beveger seg mot venstre og din hånd skal bevege seg mot høyre. I store rundkjøringer er det ikke noe problem, men hvis rundkjøringen har en liten radius, som mange har, er det ikke så lett. Så da lar mange det være. Forståelig nok. 2 motsatte bevegelser. Høyre hånd skal vri mot venstre, venstre hånd skal vri mot høyre. Da kan ikke begge hendene holde i rattet.
Det som virkelig irriterer meg i rundkjøringer er de som kommer fram til en rundkjøring og ser at det er en annen bil som også er på vei mot rundkjøringen (og gjerne er lenger unna enn de selv er) og så stopper for å vente på at den andre skal komme inn i rundkjøringen. De har tydeligvis ikke fått med seg at man har vikeplikt for de som er i rundkjøringen, ikke for de som nærmer seg den.
Jeg trodde lenge man kunne lære seg å gire uten å se på girspaken, men mamma har, etter å ha hatt lappen i nesten 60 år fortsatt utfordringer her.Man kan da slå på blinklyset uten å slippe rattet?
Yaris?Jeg trodde lenge man kunne lære seg å gire uten å se på girspaken, men mamma har, etter å ha hatt lappen i nesten 60 år fortsatt utfordringer her.
De har i mesteparten av sitt liv sverget til Frankrike - Peugeout i ymse varianter. Eneste rimelige forklaring jeg kan finne er lokal forhandler. Nå er det en av de minste, 100-ett-eller-annet eller 200-ett-eller-annet hun kjører rundt i. Husker ikke helt. Pappa har en Partner, men han behersker manuell giring.Yaris?
Du kommer inn i en rundkjøring og skal til venstre. Du holder i rattet med begge hender (som du skal) og vrir rattet ganske mye til venstre (fordi rundkjøringen er ganske krapp - har liten radius). Vis meg hvordan du da kan nå blinklyshendelen med venstre hånd uten å slippe rattet? Du holder selvfølgelig rattet i "kvart på 3-stilling" (10-på-2 skal du ikke bruke lenger på grunn av air-bag). Det betyr at venstre hånd er i posisjon kl. 6. Blinklyshendelen er i posisjon 10. Hvordan når du blinklyshendelen uten å slippe rattet? Du kan selvfølgelig la venstre hånd gli opp langs rattet, men da holder du ikke i rattet med venstre hånd.Man kan da slå på blinklyset uten å slippe rattet?
Jeg irriterer meg over folk som konstruerer problemer fremfor å løse dem.Du kommer inn i en rundkjøring og skal til venstre. Du holder i rattet med begge hender (som du skal) og vrir rattet ganske mye til venstre (fordi rundkjøringen er ganske krapp - har liten radius). Vis meg hvordan du da kan nå blinklyshendelen med venstre hånd uten å slippe rattet? Du holder selvfølgelig rattet i "kvart på 3-stilling" (10-på-2 skal du ikke bruke lenger på grunn av air-bag). Det betyr at venstre hånd er i posisjon kl. 6. Blinklyshendelen er i posisjon 10. Hvordan når du blinklyshendelen uten å slippe rattet? Du kan selvfølgelig la venstre hånd gli opp langs rattet, men da holder du ikke i rattet med venstre hånd.
Dette gjelder selvfølgelig rundkjøringer med liten radius der du må ha ganske stort rattutslag. Når du så retter ut rattet for å svinge ut av rundkjøringen vrir du selvfølgelig venstre hånd forbi blinklyshedelen, og da er det jo greit å bruke den, men noen klagde jo nettopp på at man blinker for sent når man skal ut av rundkjøringen.
Her får eg ei kjensle av at ein ynskjer at ting skal vera vanskeleg.Du kommer inn i en rundkjøring og skal til venstre. Du holder i rattet med begge hender (som du skal) og vrir rattet ganske mye til venstre (fordi rundkjøringen er ganske krapp - har liten radius). Vis meg hvordan du da kan nå blinklyshendelen med venstre hånd uten å slippe rattet? Du holder selvfølgelig rattet i "kvart på 3-stilling" (10-på-2 skal du ikke bruke lenger på grunn av air-bag). Det betyr at venstre hånd er i posisjon kl. 6. Blinklyshendelen er i posisjon 10. Hvordan når du blinklyshendelen uten å slippe rattet? Du kan selvfølgelig la venstre hånd gli opp langs rattet, men da holder du ikke i rattet med venstre hånd.
Dette gjelder selvfølgelig rundkjøringer med liten radius der du må ha ganske stort rattutslag. Når du så retter ut rattet for å svinge ut av rundkjøringen vrir du selvfølgelig venstre hånd forbi blinklyshedelen, og da er det jo greit å bruke den, men noen klagde jo nettopp på at man blinker for sent når man skal ut av rundkjøringen.
Uffda. Godt ikke svingen er krappere, da hadde venstrehånden snart vært på posisjon kl. 22. Eller senere.Du kommer inn i en rundkjøring og skal til venstre. Du holder i rattet med begge hender (som du skal) og vrir rattet ganske mye til venstre (fordi rundkjøringen er ganske krapp - har liten radius). Vis meg hvordan du da kan nå blinklyshendelen med venstre hånd uten å slippe rattet? Du holder selvfølgelig rattet i "kvart på 3-stilling" (10-på-2 skal du ikke bruke lenger på grunn av air-bag). Det betyr at venstre hånd er i posisjon kl. 6. Blinklyshendelen er i posisjon 10. Hvordan når du blinklyshendelen uten å slippe rattet? Du kan selvfølgelig la venstre hånd gli opp langs rattet, men da holder du ikke i rattet med venstre hånd.
å treffe akkurat med blinken er nesten en liten kunst. ikke for tidlig, sa tror de at du skal ut der du ikke skal, ikke for sent, for da tror folk at du er en irriterende idiot som forteller andre hva du har tenkt å gjøre etter at du har gjort det.Du kommer inn i en rundkjøring og skal til venstre. Du holder i rattet med begge hender (som du skal) og vrir rattet ganske mye til venstre (fordi rundkjøringen er ganske krapp - har liten radius). Vis meg hvordan du da kan nå blinklyshendelen med venstre hånd uten å slippe rattet? Du holder selvfølgelig rattet i "kvart på 3-stilling" (10-på-2 skal du ikke bruke lenger på grunn av air-bag). Det betyr at venstre hånd er i posisjon kl. 6. Blinklyshendelen er i posisjon 10. Hvordan når du blinklyshendelen uten å slippe rattet? Du kan selvfølgelig la venstre hånd gli opp langs rattet, men da holder du ikke i rattet med venstre hånd.
Dette gjelder selvfølgelig rundkjøringer med liten radius der du må ha ganske stort rattutslag. Når du så retter ut rattet for å svinge ut av rundkjøringen vrir du selvfølgelig venstre hånd forbi blinklyshedelen, og da er det jo greit å bruke den, men noen klagde jo nettopp på at man blinker for sent når man skal ut av rundkjøringen.