WayAhead
Æresmedlem
Fine basser tho og spinetti på toppen, ltt Strat i mellom...
Handling air traffic control, flying and dealing with passengers sometimes doesn't go as planned, these are some of those cases.
What happens if you cut a bar magnetic in half? We get two magnets, each with their own North and South poles. But what happens if you keep on cutting, into fourths and eighths and sixteenths and so on? Will we ever get to a single pole? I’ll spoil the answer for you: we don’t know! But the idea of magnetic monopoles remains one of physics’ most tantalizing maybes.
Tror du i fullt alvor at noen som jobber operativt i flybransjen, ikke kjenner til dette her? Disse jævla idiotiske Tik-Tok videoen har ingenting i offentligheten å gjøre, og det piloten snakker om, er vel greit nok, han er amerikaner, og det farger vel fremstillingen noe, men ellers er det helt ok. Han vet jo hva dette dreier seg om.Hvordan overleve flycrasj. Tik-Rok har laget en «outstandig sikkerhetsvidei
Önskar egentligen inte att dra fram min egen expertis eller meriter i någon tråd, men här tror jag jag blir tvungen.Bare se videoen du slik at du forstår hva det dreier seg om.
Se Tik Token du då lærer fu noe nytt i dag og.
Därom tvista de lärde.Vi er på samme planet ?
Om du vil nå fram , Crosswind, skal du ta på deg uniformen, gjerne skyggelua også, sette deg i en cockpit, på med filmkamera, server kule historier fra et liv i luftfarten, skru stemmevolumet til 11, og tøffe deg skikkelig. Legg det ut på Face. Da blir du både hørt og sett. I tillegg kan du selge reklamespots i dyre dommer, så blir du rik, også.Därom tvista de lärde.
Har sagt det förr, säger det igen. Om du verkligen är intresserad i det tekniska eller operativa runt fly och flygning, är vi upp till flera med djupgående kunnskap och erfarenhet från faget som kan hjälpa dig. Jag menar, istället för tik tok och youtube.
Gregs leverer god lektyre her (har ikke sett gjennom hele, riktignok), intet galt med det. Men om også jeg kan får briske meg litt, så har jeg for ca. 100 år siden skrudd på good ol' P&W R-1340 stjernemotorer, Ranger hengende rekkemotorer med strålende teknologi fra 30-tallet, jeg har operert den geniale fuelcontrol'en på F-5 (en "mekanisk computer"!), og selvsagt også gått dypt inn i teknologien på både militære og sivile maskiner fra flere fabrikker.Wooops… har vi fått en egenoppnevnt trådsheriff her?
Sliter du med nattesøvnen eller har du gått tom for jubelbrus?
Det er slik at en del piloter har mye dødtid av forskjellige årsaker. Piloten som drifter Gregs Airplanes og Automobiles er cargosjåfør noe som medfører lange økter hvor han benytter tiden på flyet til å lage særdeles kompetent videomateriale. Se eksempel nedenfor.
747 piloten bruker dødtid på hoteller mv til å lage disse snuttene hvor seriøse temaer/hendelser blir behandlet med profesjonell kunnskap samt andre ting av interesse
Graver dypt i originalmsteriale. Ekstremt kunnskapsrik
Military Aviation History:Ekstremt dyktig tydker som graver dypt i originslmateriale
Gregs - example
Håper jeg slipper å de mer tullprat fra de herrer. Kommentarene deres sier mer om dere selv enn noe annet.
Most of the time, the maths in our everyday lives works quietly behind the scenes, until someone forgets to carry a '1' and a bridge collapses or a plane drops out of the sky. Subscribe for regular science videos: http://bit.ly/RiSubscRibe