Får det ikke plass i bilen, så får det plass i hengeren, får det ikke plass i hengeren så får det oftest plass i en lastebil.Det er eit godt spørsmål. Motsatsen: Må bilen kunne gjera alt? Kan ein tenkja seg andre løysingar i ein del tilfelle?
Personleg/anekdotisk: Vi kjøpte brukt Multivan T5 for seks år sidan. Kort sagt, eit retteleg pengesluk, både når det gjeld nedbetaling av lån, drivstoffutgifter og ikkje minst service/reperasjonskostnader. Alle problema med den bilen skal verta eit eige kapittel i sjølvbiografien min. Glimrande bil til ferie og langtur. Flott når vener og kjende treng hjelp til å flytta.
Etter at vi kjøpte ein brukt Leaf (igjen: mk I/30kWh, billig sak), ser vi at den dekkjer det aller meste av behovet. Heilt grei rekkjevidde til dagleg bruk, og på ingen måte eit pengesluk. Litt lite moro på ferie (og umogleg om alle ungane skal med), men med ein 1,5-åring er det ikkje gøy å reisa langt, uansett. Ikkje noko særleg til bil på vinterføre.
Tankeeksperiment: Dersom vi hadde stått i 2016 og kunne valt på nytt om vi ville låna ein halv million og planleggja 75k i årlege utgifter for å ha tilgang til den Multivan-en dei gongane den faktisk er nyttig å ha, så er eg ikkje sikker på om vi hadde gjort det. Leigebil, heimkøyring og kollektivtransport kunne løyst mange av problema.
Personlig så trengs det ikke så veldig stor plass for min del, jeg synes nordmenn har mye større biler enn det de egentlig trenger i utgangspunktet og pakker den også for full deretter med dritt de egentlig ikke trenger når de er på ferie eller liten helgetur.
Jeg bor i en enebolig, etter vi flyttet hit så skaffet jeg meg henger og det er et must. Det er utrolig hvor mye man trenger, og ikke trenger (turer til skroten).