da er vi på en annen drømmebilFin bil, men hvis jeg sier "fartsdumper"?
da er vi på en annen drømmebilFin bil, men hvis jeg sier "fartsdumper"?
Tesla 3 P er ikke likestilt med en Ludicrus og gode rundetider handler om mer en gode bremser og sene innbremsinger. Selv kjører jeg ikke Tesla og min elbil har store bremser og justerbart Øhlins understell.Kan jeg få stille et par spørsmål vedr hva du her påstår/sier:
Er en Tesla 3 Performance likestillt med en Ludicrus ?...... for den sistnevnte har jeg kjørt 8 runder på Nurbergring med og har således litt erfaring med.
BMW M3 av nyere type har jeg den erfaring med at den bremser vesentlig senere enn hva jeg kan gjøre med min bil og min bil veier nesten 500 kg mindre enn en Tesla Ludicrus....... så jeg bare lurer på hvordan en Tesla kan følge en M3 så enkelt på en bane.
Har egentlig verden gått fremover siden 1955 hva angår kjørekomfort?da er vi på en annen drømmebil
Du får ikke mere komfort enn på hydropneumatisk fjæring, men den andre bilen som kommer der må ha defekt eller utslitte dempere. En bil skal IKKE hoppe på den måten. Dessuten har det jo kommet luftfjæring som etterhvert har blitt veldig bra.Har egentlig verden gått fremover siden 1955 hva angår kjørekomfort?
Dette er jo selvfølgelig TopGear på sitt verste (eller beste, ettersom en ser det.) Alt er en smule overdrevet.Du får ikke mere komfort enn på hydropneumatisk fjæring, men den andre bilen som kommer der må ha defekt eller utslitte dempere. En bil skal IKKE hoppe på den måten. Dessuten har det jo kommet luftfjæring som etterhvert har blitt veldig bra.
Min drøm er en DS ChapronSM er absolutt en drømmebil!
Ja, helt enig, men det synes ikke så godt på bildet så jeg brukte det likevel. Tror dessverre den er senket enm anelse også. Ikke kosher i det hele tatt.Harry og feil hjul på den, men ellers - en diktator verdig den der
Harry og feil hjul på den, men ellers - en diktator verdig den der
Bare bak så vidt jeg vet. Men ja, det er et supert system. Synd Citroën har kuttet det ut.Avarter av Citroeen's fjæring finnes i både Rolls Royce og faktisk i enkelte Mercedes'er også.
Nei nei nei. Det er de originale hjulkapslene som er finest. Akkurat som på VW bobla.
Bare bak så vidt jeg vet. Men ja, det er et supert system. Synd Citroën har kuttet det ut.
Og folk synes hi-fi begynner å bli dyrt?
Jeg er glad disse bilene går dyrt. Det betyr bare at folk setter historien og romantikken rundt motorsport høyt, i tillegg blir de kjøpt av folk med så tykk lommebok at de velger å kjøre de i løp, og betaler regningen om de drar av vegen.. Noe som igjen betyr at flinke folk får betalt for å jobbe med slike biler. Kompetansen vil leve videre, dog i ett smalt segment. MEN det skaper selvfølgelig ett enormt gap mellom hva vanlige folk har råd til å kjøpe og hva disse karene kjøper.Og folk synes hi-fi begynner å bli dyrt?
Ja, prisen her kan nok ikke forsvares, trur jeg. Hva er en original Stratos verdt? 3-4 mill? Det er bare èn i Norge. Eies av Arne Seemann Berg. Han er forøvrig eier av en rød Lancia Delta Integrale Evo II, ogsåDenne er jo "bare" en replica. Da synes jeg den var uforskammet dyr!
1969. Det med lyktene og skjermlistene er jeg absolutt ikke kapabel til å uttale meg om.Porno den der....... er vel en 69 eller tidlig 70 modell med US lykter og noen skjermlister som for meg ser ut som om de er i fra en 300 om jeg ikke tar feil.
Det der er jo ikke sex..... det er seven!Når det er snakk om porno……. Vis vedlegget 843621
Etter å ha kjørt en slik en hel dag, for å så kjøre go-cart senere på dagen. Når man satte seg ned i go-cart setet, så tenkte man: "Dette var behagelig!"Når det er snakk om porno……. Vis vedlegget 843621
Det fungerer ikke så aller værst med 200 hkEtter å ha kjørt en slik en hel dag, for å så kjøre go-cart senere på dagen. Når man satte seg ned i go-cart setet, så tenkte man: "Dette var behagelig!"
Men 7 er en ok morsom bil skal det jo sies, men 120HK holder ikke på de altså.