Eg er sikkert for dum, men er det nedste ei slags hypotetisk modernisering av Delta Integrale?Ja, takk begge deler!
Litt usikker, kan tyde på det? Men tøff så det holder!Eg er sikkert for dum, men er det nedste ei slags hypotetisk modernisering av Delta Integrale?
Litt usikker, kan tyde på det? Men tøff så det holder!
Hva, henger ikke med her.... ?Jeg har fått meg en bil dere bare kan drømme om; Vis vedlegget 969334
Den lager baileys av seg selv - bare husk å fyll på litt vann av og til!
Kan vurdere innbytte i kjedeligere bil…
Defekt toppakning?Jeg har fått meg en bil dere bare kan drømme om; Vis vedlegget 969334
Den lager baileys av seg selv - bare husk å fyll på litt vann av og til!
Kan vurdere innbytte i kjedeligere bil…
En slik skulle man hatt = penger i banken!
En -65 er fort 3-5 mill.En slik skulle man hatt = penger i banken!
Ja, tenker toppene har tatt kvelden. 360 magnum topper er ikke de som tåler mest juling. Ikke vann i oljen eller koking enda, men det kommer vel. Var ikke meningen å spamme tråden, men frustrasjonen tok nok overhånd. Tanken å skru på bruksbil er siste sort…
Mvh
Express toppene hører til LA serien som gikk fra 71 til tidlig 90-tall. Magnum versjonen er en utvikling av denne. Jeg er usikker på hvor store forskjellene er men jeg vet bla. at magnum har smøring av vippeverk gjennnom støtstengene og ikke gjennom toppene slik som LA. Skal man bruke LA topper på magnum blokk må det bores opp oljekanal til toppene - Hvis jeg har forstått det rett.Kan jeg få spørre hva 360 Magnum topper er ? Er det kankjse toppene som satt i en sånn motor som satt i Lil'Red truck ?
Bør stå på en gyroplattform om du skal ta i litt på Ringen?
Var vel litt flaut for mustanger og corvetter at amerikas raskeste bil i 1978 var en lastebil.En kamerat hadde en 79 Dodge Little Red Express Truck m dobble lykter. Det var en 360 cid police motor med Carter Temoguad forgasser. Tror det var kvassere cam og strammere ventilfjærer på den. Var også i et gammelt Amcar. Hadde mange turer med den. Det var Steinar Liaklev som importerte den. Junior importerer Kendall oil. Har handlet med han Husker nå at den også hadde Dana 60 bakaksel! Trucken er sikkert på østlandet en plass. Håper den er tatt vare på og at den er holdt orginal. Hvis ikke, så mister den verdi. Ikke så mange som er produsert av disse.
Vis vedlegget 970278
Ja ,den var morsom å kjøre, men det var ikke helt moderne kjøreegenskaper. Den dro godt og med godlyd ut av pipeneVar vel litt flaut for mustanger og corvetter at amerikas raskeste bil i 1978 var en lastebil.
Express toppene hører til LA serien som gikk fra 71 til tidlig 90-tall. Magnum versjonen er en utvikling av denne. Jeg er usikker på hvor store forskjellene er men jeg vet bla. at magnum har smøring av vippeverk gjennnom støtstengene og ikke gjennom toppene slik som LA. Skal man bruke LA topper på magnum blokk må det bores opp oljekanal til toppene - Hvis jeg har forstått det rett.
Ellers er det ingenting spesielt med magnumtopper såvidt jeg vet. Det eneste som er litt spesielt er induksjonsherdede ventilseter som har for vane å sprekke. Blårussen er alltid med...
Tenker på når man satt for 30år siden og trålet engelske annonser og syntes det ble for dyrt. 3-4000 pund for en fullrigget Escort var det da.