Er dette samme sykkel Scalars ?sclalars skrev:
Mvh
Lars
Din som er med i Dagbla´s kåring av "Norges Feteste MC" ??
Har stemt på den jeg, håper andre audiofile gjr det også ! ;D
Er dette samme sykkel Scalars ?sclalars skrev:
Mvh
Lars
Det stemmer det Spiralis.Spiralis skrev:Er dette samme sykkel Scalars ?sclalars skrev:
Mvh
Lars
Din som er med i Dagbla´s kåring av "Norges Feteste MC" ??
Har stemt på den jeg, håper andre audiofile gjr det også ! ;D
Historien til Lars står å lese på Dagbladet sin side, KW.KW skrev:Hei!
Den så rimelig strøken ut sclalars (nydelig), kanskje vi er nødt til å starte en underavdeling i OAS for de med motorsykkel
Har du eid den lenge?
Fikser du til slik standard sjøl?
I så fall kan du få "leke" med min (Honda 84mod.) til høsten/vinteren ;D
Mvh.KW
Den vil vi se bilder av så klart.SAL skrev:Har en -72 Vannbuss.
En slik en har jeg også hatt, masse kjøreglede, føler vinden skikkelig på kroppen. Ikke er det noe problem å komme seg ut av lyskryssene i tide heller.ICE skrev:og mitt gamle vrak......
sclalars skrev:
Valget står jo mellom cbx og Z900sclalars skrev:Så hyggelige dere er!! Er veldig glad for at dere stemmer på motorsykkelen min.
Mvh
Lars
Det var jo veldig hyggelig av deg uansettlomt skrev:Valget står jo mellom cbx og Z900sclalars skrev:Så hyggelige dere er!! Er veldig glad for at dere stemmer på motorsykkelen min.
Mvh
Lars
Z900
det blir nesten ikke mer klassisk (vel, cb750 finnes jo)
Det var den aller feteste dengang den kom ut, hvis man ønsker en nostalgisk sykkel er der ingen over!
Det er ikke for å være hyggelig at min stemme går til deg
Skulle ikke den avstemningen være avsluttet nå da?Spiralis skrev:I dag klokken 15:00 er absolutt siste sjanse til å stemme på Scalars sin flotte Kawasaki !!
Her kan stemme avgis: http://www.dagbladet.no/fetmotorsykkel07/stem/
Den fortjener å vinne !! ;D ;D ;D ;D
Fra Dagbladet:el_mariachi skrev:Skulle ikke den avstemningen være avsluttet nå da?Spiralis skrev:I dag klokken 15:00 er absolutt siste sjanse til å stemme på Scalars sin flotte Kawasaki !!
Her kan stemme avgis: http://www.dagbladet.no/fetmotorsykkel07/stem/
Den fortjener å vinne !! ;D ;D ;D ;D
Finner ikke noen informasjon om resultatet.
Gratulerer, meget velfortjent.sclalars skrev:Ja, det er jo dere, som stemte på den, sin fortjeneste at jeg vant. Takk skal dere ha alle sammen.
Synd det ikke var en "fet" premie ;D ;D
Nei, kun "ære og berømmelse" var premien. Flott det òg.
mvh
Lars
Det er jo litt spesielt og bare ha en "klasse" i en slik avstemning, vanligvis ville det vært delt opp i ulike kategorier. Men saken er at Lars sin sykkel var den eneste som ville hatt sjangs på en reell utstilling. Man skal ikke lete lenge for å finne finere customsykler, choppere eller gatesykler enn det som var i denne finalen. Men å finne en finere original klassikere.......vel. den skal man lete lenge etter!! Derfor var også Sclalars sin Z 900 en opplagt og verdig vinner!sclalars skrev:Jeg bryr meg ikke, synes egentlig kommentarene er morsomme. De fleste av disse uttalelsene er selvfølgelig fra unge menn som ikke har noe forhold til klassiske motorsykler. For dem er det sikkert råskinn av noen R sykler som gjelder.
Blir nok lenge til jeg selger denne sykker'n.
mvh
Lars