Ja, det hadde vært moro - send meg en PM davelJebus skrev:Da har HRT Streamer II+ kommet.
Ludo, skal du være første "testkanin"? =)
Om du evt skulle teste før neste samling?
G.A.G - Alltid morsomt med noe nytt ;D
Jeg har testet II pro balansert ! Er meget bra ,lydsignatur som en meget bra Audionote dac!Jebus skrev:Da har HRT Streamer II+ kommet.
Ludo, skal du være første "testkanin"? =)
Om du evt skulle teste før neste samling?
G.A.G - Alltid morsomt med noe nytt ;D
Egentlig er det Rumath som skulle ha neste møte, men han er jo temmelig fraværende med poster her nå. Vi har jo ikke annet å forholde oss til ang tid og sted enn det vi blir enige om her. Mandag 5 april er jo første mandag i måneden. Hvis det er nok av oss som kan da er det jo bare å kline til. Eller er det mange som er på fjellet?Ludo skrev:Kan godt møtes her hos meg i April dersom ingen andre har lagt noen planer... Det er vel 2 påskedag eller no?
Høres ut som en plan easy, I'm in.easyrider skrev:Uten at jeg kan bestemme over Ludo så kan jeg jo mene noe.....
Det er alltid mandag, og det er alltid 19.00
Det betyr at jeg møter opp kl 19.00 hos Ludo på mandag... så får vi se om jeg er velkommen eller ikke.....
Gleder meg.
ER
roger skrev:Høres ut som en plan easy, I'm in.easyrider skrev:Uten at jeg kan bestemme over Ludo så kan jeg jo mene noe.....
Det betyr at jeg møter opp kl 19.00 hos Ludo på mandag... så får vi se om jeg er velkommen eller ikke.....
Gleder meg.
ER
Mvh Roger
Japp, det stemmer - mandag 5. April kl 1900easyrider skrev:Uten at jeg kan bestemme over Ludo så kan jeg jo mene noe.....
Gleder meg.
ER
Jada, helt normalt. Vi lader opp ;Djonlam skrev:Hei, god påske til alle.
Er det normal at det er stille før stormen?
Vi sees i kveld alle som skal.
Mvh. Lam
AnytimeG.A.G. skrev:Ser ut som dere har hatt det hyggelig! Synd jeg ikke fikk vært med. Håper det er en mulighet for en utenomvisitt. Bor jo bare noen hundre meter unna.
Mvh
Andreas
Kanskje jeg kunne få til et treff neste mandag, den 26/4.roger skrev:Har vi noen planer for et nytt møte?
Mvh Roger
Blir det møte?JanOlav skrev:Kanskje jeg kunne få til et treff neste mandag, den 26/4.roger skrev:Har vi noen planer for et nytt møte?
Mvh Roger
Må komme tilbake til det litt senere.