Da kan du sitte på med meg.jonlam skrev:Hei,
Flottes, takk. Det formelle i forhold til tlf og adr. ordner vi senere?
Mvh. jonlam
Jebus skrev:Da kan du sitte på med meg.jonlam skrev:Hei,
Flottes, takk. Det formelle i forhold til tlf og adr. ordner vi senere?
Mvh. jonlam
Thor
Det har du sannelig rett i. Så egentlig er det plass til 4 til.... ;Deasyrider skrev:MEN, i vanlig øresus stil er det vel ca halvparten som kommer
Gleder meg....
ER
Hadde vært moro.roger skrev:Hei
Noen som har tenkt seg på konsert med Tord Gustavson http://www.notteroy.kulturhus.no/index.php?id=279 10. mars? Det skal ihvertfall jeg!
Mvh Roger
Gøy å ta bilder Hyggelig at det blir nevnt.rumath skrev:Som vanlig bra bilder easy! =)
G.A.G. skrev:Tusen takk for hyggelige ord! Og tusen takk for vinen!
Tror ordene du leter etter er holografi (følelsen av rom rundt instrumentene og bakover) og stereoperspektiv (plassering av instrumentene i lydbildet, foran, bak, høyre, venstre, oppe, nede).
Hvis det var jazz du mener, tror jeg du tenker på Tord Gustavsen Trio. Anbefaler alle. Den nye Tord Gustafsen Ensemble skal visst også være bra, men har ikke hørt den.
Akustikken er ekstremt viktig at man tar hensyn til, men samtidig uten at du "ødelegger sjarmen i rommet. Jeg kommer gjerne til "dugnad" !
Skulle du ha lyst på en uoffisiell lyttings med egne plater, er det bare å sende en pm eller sms. Er (for) ofte hjemme! ;D
Mvh
Andreas
G.A.G. skrev:Takk for hyggelig tilbakemelding, Jan Olav!
Fra en rør-og hornentusiast, så tar jeg det som et kompliment at du glemte å "lytte", og satte musikken i fokus (det er faktisk nesten Montanas "slogan": Honoring the music). Ja, det svingte bra av anlegget ditt, musikalitet heter det vel
Skulle vært artig å forsøkt noen litt kraftige rørforsterkere på mine Montana EPS2 engang. Tiden vil vise om det kan la seg gjøre ..... Det burde ikke være noe problem, kan tenkes at blokka mi er brukandes, kan ta med engang for å teste
Gleder meg uansett til å høre rør og horn som er innspilt, og satt opp bedre enn forrige gang hos deg. Bedre oppsatt er det nok, men ikke perfekt, veldig bredt lydbilde, uvant i forhold til hos deg, men bedre synes jeg. Har åpnet seg i forhold til da de var helt nye, men trenger enda en god del timer før det løsner, ekspertene snakker om 1000 timer
PS. Hva heter det albumet av Southside Johnny? Det svingte noe voldsomt! Kjempealbum er det! Det heter Grapefruit moon
Mvh
Andreas
Tror strømforsyningen skal være bra i blokka mi, men må testes!G.A.G. skrev:Dersom strømforsyningen i dine er kraftige, er det ikke så mange wattene som skal til!
Da skal jeg kjøpe den plata!
Mvh
Andreas
Er det 2, 2+ eller Pro vi snakker?Jebus skrev:Så da er det bare å gjette i vei
Japp, høres ikke dumt ut det Er det Music Streamer vi prater om?Jebus skrev:Du er veldig på rett vei easyrider
Ludo, da har kanskje du lyst til å teste først?
Det stemmer bra =)Ludo skrev:Japp, høres ikke dumt ut det Er det Music Streamer vi prater om?
Jebus skrev:Det stemmer bra =)Ludo skrev:Japp, høres ikke dumt ut det Er det Music Streamer vi prater om?
Tenkte vi kunne kjøre en testrunde på den hos de som bruker PC som en av kildene. Er jo en veldig spennende sjanger for tiden.
Jeg kan komme med litt mer info når tid den kommer.
Thor
Nei..jonlam skrev:Hei,
Har du kjøpt deg transporter, din luring. Kanskje jeg skal sjekke opp på komplettkontoen din
Mvh. Lam