8
8x12_TOM
Gjest
Er det plass blir jeg gjerne med på det møte.
Det er supert Easy.easyrider skrev:Hei.
Jeg kan ta med meg Nøtterøy folka (Roger, G.A.G, Ludo), og så komme opp å hente Rumath (Det blir fem i bilen). Tror det er bedre enn at Rumath skal kjøre helt ut på nøtterøy for å hente og levere.
Veldig spent på å høre Tannoy høyttalerene dine også Rumath. Det blir spennende... når den tid kommer.
Snakkes snart.
ER
Æh, jeg kan godt være byssegutt jeg... men jeg klikker på tvers dersom du kommer mer enn +-15 sek forsent....easyrider skrev:Heis
OK... da ser det ut som om jeg har oppdraget med å kjøre. Nå gjennstår det bare å fordele oppgavene som vi gjorde sist, og sette opp en kjøreplan.
OPPGAVER/STILLIGNER:
Jeg er styrmann "sef".
Vi er fem i bilden og det er da fire oppgaver å fordele.
Fuckeslask
Byssegutt
Navigatør
og hun fine dama.
Her er det førstemann til mølla, så det er bare å svare på posten og plukke seg en oppgave for turen.
Dette blir spennende.
KJØREPLAN:
Jeg henter Roger 18.26
Vi henter Ludo 18.27
Vi henter G.A.G 18.27:30
Vi henter rumath 18.45
Annkomst Score ca 19.00
Jeg ber alle om å være fleksible når det gjelder tidspunktet for pickUp. Grunnet kø og vanskelige kjøreforhold kan det blir avvik i opptil +-15 sek på det oppsatte tidspunktet.
ER
Haha, måtte kikke litt på bildene der og fant et bilde med "easyrider" mitt nickroger skrev:
Bare å si fra så kan jeg ordne til noe. Ble vesentlig bedre hos deg etter at Snickers-is var innom ettersom jeg forstod, kanskje på tide med et treff til hos deg igjen snart da?8x12_TOM skrev:Ble desverre ikke mulig for meg denne gang da Snickers-is (plutselig ) hadde en ledig kveld, i hans ellers travle hverdag,til kalibrering med den nye mikrofonen. Håper muligheten byr seg en annen gang.
Hehe ja er ikke akkurat standard oppsett det her Høyttalerne beveger ikke på seg i det hele tatt, de beveger seg like mye tilbake som det de gjør frem, så de holder seg veldig fint uten noe annet enn vekten fra elementene. Hvis elementene begynner å forvrenge blir saken litt annerledes, men slikt skal jo ikke skjerumath skrev:Wow! Dette var merkelige saker!! Beveger "høyttalerne" seg når du blåser mye luft? Eller er de spent så tight at de ikke har noe særlig å bevege seg på?
Dette oppsettet må jeg bare høre en dag.
Den senteren du spiller med bak duken, blir det merkbart med vibrasjon i duken?
Her hadde jeg hatt mange spørsmål å fyre løs... hehe
Rune
Jeg liker en skikkelig catfightG.A.G. skrev:Da har rumath og jeg kranglet noe infernalsk i forhold til hvem som skal ha treff 1. mars. Etter mye håndgemeng har rumath vist en stor gest ved å gi seg!
G.A.G. skrev:Bra med påmelding!
Foreløpig liste er:
8x12TOM
Easyrider
Roger
janolav
score
Noen flere?
Hei ThorJebus skrev:G.A.G. skrev:Bra med påmelding!
Foreløpig liste er:
8x12TOM
Easyrider
Roger
janolav
score
Noen flere?
Hei,
Er det lov å ta sitt "jomfrubesøk" i lydlauget hos deg?
Mvh Thor
G.A.G. skrev:Bra med påmelding!
Foreløpig liste er:
8x12TOM
Easyrider
Roger
janolav
score
Noen flere?