Stemmer det, Slukster. Jeg har hatt et par Psvane T III her en stund. Gode rør, bevares, men hos meg hadde de etpar tendenser jeg sleit litt med. De spiller stort og dynamisk, og får etterhvert oppløsning og punch nedover som er ganske beundringsverdig. Men de blie litt ivrige oppover, og var rett og slett litt vel drøye når det kom til gjengivelse av rom. Det ble for mye av det gode. Selv det minste kjellerstudio fikk akustikk som en katedral. Det kan jo selvfølgelig være det ville roet seg endel om røret fikk gått seg til mer, for det fikk ikke de 300 timene som nevnes her, men sånn låt det nå engang her etter ca 200 timer, omtrent.. Veldig livlig, dynamisk, hurtig, kroppslig og "på" sånn med en gang, men så er det endel ting som ikke satt helt for meg. Dessuten kom de nye Psvane WE Replica-rørene i hus etterhvert, og det er et ganske mye bedre rør. Mer nyanser, mer ro, mer driv i mellombassen, tystere og mer edruelig akustikk.Det er ganske mye dyrere, men jeg ser ingen grunn til å kjipe på rørene når anlegget er såpass fintrimmet, har kostet såpass og ikke minst gir så mye glede som det gjør. Du har rett, Sluket. Det GÅR faktisk an å lage nye rør som kan matche de mest mytiske greiene. Heldigvis.