HCS
En vanlig fyr fra bygda..
4300B har jeg hatt et par år. I den gang dpa rør monoblokkene var 4300B en mer rocka utgave av 300b. Mer trøkk nedover. Oppløsningen oppover skilte seg mindre ifra 300b.
Jeg har brukt billige PSvane en stund. To år til sommeren. Jeg er meget fornøyd med de. Stabil bias og låter bra.Noen her som har erfaring med de billigste Psvane 300B'ene? Har EH i amp'en min nå (Trafomatic Audio Experience Two), og det høres for så vidt kurant ut det, men de har gått en del timer og det er vel snart på tide å se etter noe nytt.
Lommeboka er ikke så dyp, så da tenkte jeg på billigste Psvane... Eller?
Tolker det slik at slikt er på vei til deg..?Ikke umulig at dette kan bli bra:
Nei, dessverre. Var bare litt dårlig norsk en lørdags kveld. Beklager det. Det jeg skulle skrive var at jeg håper og tror at disse rørene kommer til å bli en verdig arvtaker til Western Electric (som jeg har) når den tid kommer at jeg behøver å skrifte de. Vi får lese litt om firmaet High Fidelity og vente på tester...Tolker det slik at slikt er på vei til deg..?
Så du mener kanskje at LM 218IA med oppgraderte rør spiller bedre eller. Vet du pris på Heart Double Beat 300B. Hvem selger dette i Norge .
Er 300B forsterker veien å gå for å få Himmelsk Musikalsk og magisk lydkvalitet. Har egentlig bestemt meg for en Wavac MD300B Integrert -Effekt med volumkontroll . Har idag en LM 218IA med 845 -el34 og 12 ax7 rør -singel enden klasse A . Wavac MD300B vil vel bli noe helt annet . Noen med gode råd på veien her. Erling.
Da blir det ekstra spennende å høre dine inntrykk sammenlignet med Elrog når du får de på plass!Jeg bruker også eml mesh nå. Liker det godt.
Takk for tipset.Hovedproblemet med kinesiske rør er pålitelighet. Jeg ville hørt med jacmusic.com. Det er en seriøs forhandler som har mye kunnskap om rør og testing.
Hvis pris og pålitelighet er viktige kriterier kommer man ikke utenom EH. Om man så liker lyden er noe annet
han beskriver det som om han hadde lyttet på Takatsuki....Thomas Mayer virker ganske fornøyd med Elrog 300B så langt : VinylSavor
4 stk 15k inkl mva? litt i overkant dyrt, men det frister! Hvis det ender opp med Elrog, så stiller jeg opp!skulle gjerne hatt en shootout med WE-Takatsuki og Elrog
jeg har de to første...hvem stiller med Elrog?