coolbiz
Hi-Fi freak
For de som har fulgt med på Knarvik vs. Esbati/Valen/Trædal.
Kan jeg stjele din rasistiske byrde?
Kan jeg stjele din rasistiske byrde?
Sist redigert:
Tvert i mot.
Den får jeg ikke opp. Kommer bare til framsiden av Dagen. Kunne godt tenkt meg å lese den, for Dagen kan noen ganger være svært underholdende. Ufrivillig morsomme, for å si det på en annen måte.
Prøver igjen.Den får jeg ikke opp. Kommer bare til framsiden av Dagen. Kunne godt tenkt meg å lese den, for Dagen kan noen ganger være svært underholdende. Ufrivillig morsomme, for å si det på en annen måte.
Det er åpenbart umulig å lenke direkte til artikler på Dagen, så et søk er nødvendig. Ved å søke på evolusjonslæren fikk jeg opp mange treff som kan korrespondere med innholdet, selv om den overskriften ikke var å se på første side i alle fall.Prøver igjen.Den får jeg ikke opp. Kommer bare til framsiden av Dagen. Kunne godt tenkt meg å lese den, for Dagen kan noen ganger være svært underholdende. Ufrivillig morsomme, for å si det på en annen måte.
Evolusjonslærens konsekvenser - Dagen.no
Om denne også skjærer seg så søk i Google etter tittelen og dagen så kommer det link som funker.
Takk, Pommeroy. Skjønner ikke hvorfor Dephs lenker ikke fungerte. Han har vel bare limt inn url-en slik du gjorde, antar jeg?Denne linken tror jeg fungerer.
Evolusjonslærens konsekvenser - Dagen.no