steinost
Æresmedlem
Den mannen gir seg ikke på tørre møkka før det er slik han vill ha det.
Slikt står det respekt av.
Nå må ikke dere tenke så fælt! Fase 2: The Shy har tippa rundt....Tenkte noe av det samme, og at fortsettelsen på tråden kan hete noe slik som "8x12_TOM's anlegg fase 2: The Shy har fått blod på tann"Bedre kontroll på rommets etterslep i bassen? Som trøndervennene mine ville ha sagt det: "du ær stæin hakke tullat"!
Enig, og det gjør det interessant å følge med herDen mannen gir seg ikke på tørre møkka før det er slik han vill ha det.
Dette blir spennende The Shy.
Tar gjerne en tur når du er ferdig og føler att ting er som du ønsker
Gøy og følge med på tråden din og din iver etter å hele tiden strekke grenser.
Mvh: Espen L
Har bare et spørsmål til de som har litt erfaring med netthandel. Jeg har null erfaring og tar gjerne i mot tips om hvor det er lurest å handle disse diskantene.Da har jeg bestemt meg for at det blir ny diskant før anlegget er oppe på nytt.
Valget blir Satori TW29BN-B Beryllium.
Link til en test. https://www.audioxpress.com/article/the-sb-acoustics-satori-tw29bn-beryllium-dome-tweeter
En link til. TW29BN
Vis vedlegget 513419
Hørt mye bra om det stedet og 385 dollar er jo innafor. Ser Audio- hifi har 249 euro for samme diskant - kan jo hende det også går braMadisound byr vel ikke på risiko.
Du finner jo flere gode alternativer her: https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=Satori+TW29BN-B+Beryllium&_sacat=0 Og etablerer du en PayPal-løsning, så kan du være relativt trygg.Har bare et spørsmål til de som har litt erfaring med netthandel. Jeg har null erfaring og tar gjerne i mot tips om hvor det er lurest å handle disse diskantene.Da har jeg bestemt meg for at det blir ny diskant før anlegget er oppe på nytt.
Valget blir Satori TW29BN-B Beryllium.
Link til en test. https://www.audioxpress.com/article/the-sb-acoustics-satori-tw29bn-beryllium-dome-tweeter
En link til. TW29BN
Vis vedlegget 513419
Tar omtrent fire ukerNu spændt på resultatet men der går vel nogle måneder. Hvilken diskant har du nu?
Et par ting som ikke kommer fram på det bildet, men stort er det ikke. Det er forresten ikke hytta heller. Du kjenner jo meg, liker alt i små formaterLitt sparsomt kjøkken synes jeg
Enig i at det ikke ser optimalt ut, men åpnet å så etter om alt var forsvarlig skrudd. Noen letti klammer så ser det i hvert fall litt bedre ut. Har ellers en plan på det elektriske anlegget.Blir helt sikkert bra, kjenner jeg deg rett! Meeen, det elektriske da? Du er vel neppe heelt komfortabel med opplegget rundt den stikkontakten?!
Var nede på -11,9 grader natt til søndagen, så vinteren har så smått startet.Var det kaldt hos dere i helga på hytta?
Var fanden meg -10 i Tuddal.
Er vell kjent for kulda der du erVar nede på -11,9 grader natt til søndagen, så vinteren har så smått startet.Var det kaldt hos dere i helga på hytta?
Joda, det kan til tider bli småkaldt, men full kontroll har jeg ikke. Har bare holdt til her oppe i fem år, og det har vel krøpet under -30 et par ganger - finnes vel kaldere steder. Telemark er fint det, og skiterrenget er det jeg liker best her på Rauland/vierli, men at det er et miniatyr-Norge er vel å ta litt, og kommer sikkert fra en telemarking. Vestlandet med sine fjorder og fjell og det over polarsirkelen har unike ting som ikke Telemark kan skilte medEr vell kjent for kulda der du erVar nede på -11,9 grader natt til søndagen, så vinteren har så smått startet.Var det kaldt hos dere i helga på hytta?
Men fanden så fint i Telemark.
Hele Telemark blir jo kalt mini Norge.
Ahh. Missforstått jeg da. Ja ville tro at bassen hos deg er mer en nok. Er det 8 shyhorns som skal til samme person?Det er ikke jeg som skal ha de. Det er noen andre som ikke klarer seg med det normale mennesker synes er stort. Bygging av disse stopper seg sikker nå, for tettheten mellom de som dra slikt inn i lydrommet er ikke stor.
Kommer forreste ikke til å bytte ut den lukkede konstruksjonen i scenen min. Den står seg fint mot alt annet.
Den er god. Men 6 til en pers. Hehe Det må da bli svært...6 stk til en og to til en annen. mer sier jeg ikke.