Per sideDen er god. Men 6 til en pers. Hehe Det må da bli svært...6 stk til en og to til en annen. mer sier jeg ikke.
Det er i hvert fall ikke bassene det står på. Er rommet på lag, bør det blir bra. Sammenlignet med annet er dette "budsjettklassen" i forhold til ytelse/kapasitet.Blir lettflytende bass dette
Tror ikke dette kommer til å anstrenge seg stort for å få et "greit" lydtrykk.
Høres bra ut og sikker et greit sted å betale på forhånd(prepay)Jeg bestilte min AMS0100 fra Iris Strassacker og det gikk veldig rent og ryddig for seg
http://www.lautsprechershop.de/hifi/anaview_uebersicht_en.htm]Strassacker: Speaker Building, Components[/url]
Uten at jeg er helt sikker, men mener å ha hørt, du kan vurdere kjøpe 2stk AMS1000 i stedenfor og brokoble dem.
Trur ALC1000 er en modul som allerede er brokoblet.
Men du må nesten få bekreftet det jeg skriver her nå
Ser at det også er en mulighet på sidene deres. Skal jo være unødvendig å bruke PayPal ovenfor seriøse aktører, men det finnes kanskje ikke? PeyPal fordyrer jo litt og er en liten forsikring. Handlet nylig med Precision Devices og overførte direkte til deres bank.Aha, ok, ja da er det sikkert like greit med ALC
Jeg mener jeg forhåndsbetalte med PayPal.
Den type utsikt du sikter til er jo i vinden som aldri førHar også handlet noen av modulene mine der. Kan bare svare for meg selv, men det gikk helt problemfritt (men husker ikke betalingsmetode).
Det er vel ikke så veldig mange andre steder man får kjøpt Ana(l)view nå om dagen, tror jeg?
Kan jo muligens spare deg for momsen ved å bruke post restante og bestille fra tyskland til sverige siden begge er innenfor EU. også bare dra og reise å hente ampene i Sverige. Men det er jo ikke allverdens av kroner det er snakk om her uansett. Ampene er ikke akkurat de dyreste.Det fant jeg ut, men er det noe å tjene på det. Blir jo ikke store summer av dette samme åssen en gjør det.
Får være grenser til å spare seg til fant. Hender jo at jeg spenner i overkant mye når jeg er i det glade hjørne og det feires litt på byen, men nå er det snart 12 uker siden jeg har inntatt alkohol, så jeg har egentlig tjent masse penger i det siste uten å vite det - æ're ikke fintKan jo muligens spare deg for momsen ved å bruke post restante og bestille fra tyskland til sverige siden begge er innenfor EU. også bare dra og reise å hente ampene i Sverige. Men det er jo ikke allverdens av kroner det er snakk om her uansett. Ampene er ikke akkurat de dyreste.Det fant jeg ut, men er det noe å tjene på det. Blir jo ikke store summer av dette samme åssen en gjør det.
Pengene bare dukker opp av seg sjøl siFår være grenser til å spare seg til fant. Hender jo at jeg spenner i overkant mye når jeg er i det glade hjørne og det feires litt på byen, men nå er det snart 12 uker siden jeg har inntatt alkohol, så jeg har egentlig tjent masse penger i det siste uten å vite det - æ're ikke fintKan jo muligens spare deg for momsen ved å bruke post restante og bestille fra tyskland til sverige siden begge er innenfor EU. også bare dra og reise å hente ampene i Sverige. Men det er jo ikke allverdens av kroner det er snakk om her uansett. Ampene er ikke akkurat de dyreste.Det fant jeg ut, men er det noe å tjene på det. Blir jo ikke store summer av dette samme åssen en gjør det.
påstår du at du ikke drakk i Horten?!?Får være grenser til å spare seg til fant. Hender jo at jeg spenner i overkant mye når jeg er i det glade hjørne og det feires litt på byen, men nå er det snart 12 uker siden jeg har inntatt alkohol, så jeg har egentlig tjent masse penger i det siste uten å vite det - æ're ikke fintKan jo muligens spare deg for momsen ved å bruke post restante og bestille fra tyskland til sverige siden begge er innenfor EU. også bare dra og reise å hente ampene i Sverige. Men det er jo ikke allverdens av kroner det er snakk om her uansett. Ampene er ikke akkurat de dyreste.Det fant jeg ut, men er det noe å tjene på det. Blir jo ikke store summer av dette samme åssen en gjør det.
Blir litt svimmel av denna tørken, nesten 11 uker skulle det værepåstår du at du ikke drakk i Horten?!?Får være grenser til å spare seg til fant. Hender jo at jeg spenner i overkant mye når jeg er i det glade hjørne og det feires litt på byen, men nå er det snart 12 uker siden jeg har inntatt alkohol, så jeg har egentlig tjent masse penger i det siste uten å vite det - æ're ikke fintKan jo muligens spare deg for momsen ved å bruke post restante og bestille fra tyskland til sverige siden begge er innenfor EU. også bare dra og reise å hente ampene i Sverige. Men det er jo ikke allverdens av kroner det er snakk om her uansett. Ampene er ikke akkurat de dyreste.Det fant jeg ut, men er det noe å tjene på det. Blir jo ikke store summer av dette samme åssen en gjør det.
Det er mulig, jeg henger vel egentlig ikke med i tiden i så fall... besitter bare en masse dårlig humorDen type utsikt du sikter til er jo i vinden som aldri førHar også handlet noen av modulene mine der. Kan bare svare for meg selv, men det gikk helt problemfritt (men husker ikke betalingsmetode).
Det er vel ikke så veldig mange andre steder man får kjøpt Ana(l)view nå om dagen, tror jeg?
Er det lenge siden tro? Mener å huske det var svenskene som sendte meg til tyskerne i sin tid, kanskje to år siden hvis jeg husker rett.Kjøpte vel mine igjenom det firmaet borte hos søta bror.
lastenes sum er konstant, så da burner vel du kr. på ting jeg ikke gjør....Mens andre kjøper drivere i mange titusen kroners klassen må de fattige klare seg med 7k for to diskanter
Disse er i hvert fall i hus
Vis vedlegget 521369
Kanskje netop de HJÆLPER din begrænsede hørsel.Tenker den er god nok i forhold til min begrensede hørsel.