alphamale
Hi-Fi freak
Ser godt ut.
Og bestikk fra Lagouille er for kjennere
Ser godt ut.
nei
Fenomenet i sanden er maurløver. Vi har dem faktisk i Norge også men de er sjeldne.Blir noen korte ture ut i naturen når en er på ferie, og har bumpet borti både ormer, rådyr og et meget pent eksemplar av påfugl(under fem meter). Alle disse har vært for kjappe for et bilde med mening - mobil liggende i sekken, og godkameraet hjemme i Norge og ikke rundt halsen.
Andre stillestående ting som er enklere å feste.
Fin blomst på over 70 cm, men ikke dra den inn i stuen - lukter som fordervede dyr.
Vis vedlegget 542243
Fenomen i sanden?
Vis vedlegget 542244
Lindos by. En koselig liten by med mange trange smug
Vis vedlegget 542245
Trenger ingen kommentar
Vis vedlegget 542246
Utsikt over den eneste innsjøen/vannreservoar på øyen.
Vis vedlegget 542247
Ja det skulle gå fintKjører forbi Langesund morgen, muligens med en båt på slep fra Kragerø.
Er det mulig å stikke innom Tor?
Hvis jeg får tid, bare sånn i tilfelle. Kan jo ringe deg når jeg er på tur oppover.
Det var også det jeg fant ut.Fenomenet i sanden er maurløver. Vi har dem faktisk i Norge også men de er sjeldne.Blir noen korte ture ut i naturen når en er på ferie, og har bumpet borti både ormer, rådyr og et meget pent eksemplar av påfugl(under fem meter). Alle disse har vært for kjappe for et bilde med mening - mobil liggende i sekken, og godkameraet hjemme i Norge og ikke rundt halsen.
Andre stillestående ting som er enklere å feste.
Fin blomst på over 70 cm, men ikke dra den inn i stuen - lukter som fordervede dyr.
Vis vedlegget 542243
Fenomen i sanden?
Vis vedlegget 542244
Lindos by. En koselig liten by med mange trange smug
Vis vedlegget 542245
Trenger ingen kommentar
Vis vedlegget 542246
Utsikt over den eneste innsjøen/vannreservoar på øyen.
Vis vedlegget 542247
Fint å si i fra synes jeg, plutselig stod du der, i trappa ned til det aller helligsteKjører forbi Langesund morgen, muligens med en båt på slep fra Kragerø.
Er det mulig å stikke innom Tor?
Hvis jeg får tid, bare sånn i tilfelle. Kan jo ringe deg når jeg er på tur oppover.
Bare hyggelig, og var ganske sikker på at det ikke ville gå helt galt, da jeg hørte mye av det samme hjemme hos deg.Ja da Osten dukker plutselig opp han:=)
Synes jeg har smekk selv, men her snakker vi om en annen liga.
Satt som et skudd, vi har ganske Like preferanser ser jeg i hvordan vi liker lyden.
Har vel ikke opplevd no som kan spille så rent og høyt samtidig, virker som om det er helt utømmelig for krefter.
Takk for att du tok imot meg på kort varsel.
Er ikke så lett når ting dukker opp med måneders mellomrom.
Antar du har feilsøkt ved å fore samme signal til en annen amp? (vet det er nesten det samme som du nevner i et innlegg et par happ opp men likevel).
Tenker da konkret på signalet som kommer inn til den... Noe må være årsaken til at feilen er hos deg, men kommer ikke fram på benken i Bodø....
mvh Kai
Ikke bestandig. Prøver å gjøre det når jeg vet det er over et døgn til neste gang.Q; står du på/av alle komponentene for hver lytte «session»?
-K