Har vel ikke sagt at det måler feil. Virker bare som det glatter litt mer i den dypeste bassen. Har kanskje med antall tapper på målingenHvordan vet du at det er REW som måler feil og ikke AL, eller begge for den saks skyld?
Har vel ikke sagt at det måler feil. Virker bare som det glatter litt mer i den dypeste bassen. Har kanskje med antall tapper på målingenHvordan vet du at det er REW som måler feil og ikke AL, eller begge for den saks skyld?
Solslyng i minusgrader, skummle saker:=)
Så flot udsigt.Mye musikk i det siste og sitter vel med en følelse at en går litt i ring og ikke kommer vesentlig videre - Nyanser hit og dit.
Den gode siden er jo at det går greit å høre musikk her.
Vil i den sammenheng slå et slag for de som driver dette videre med systematisk testing og tilnærming til lyd.
NNNN er nyskapende og spennende, og har litt for hjemmemiljøet også.
https://nnnn.no/
Vis vedlegget 691211
Og den kan sikkert byttes etter humørSå flot udsigt.
Fin måte for meg å vedlikeholde et minimum av kondis. Du får slenge deg med, det går sakte. Bildene på netthinnen er forreste en del finere en det jeg viser her.Friskuser! Har ikke vært på ski på 25 år, og selv om jeg har følt det befriende i ung alder ser jeg av bildene at jeg kunne tenke meg å komme over den terskelen igjen!
Synes du det ser ut som vi sliter.Tenk om det var like lett å sette target som å kjøre opp skiløyper.....
Neida, skiløypene ser kanonbra utSynes du det ser ut som vi sliter.
I gamle dager brøytet vi løype selv, og trengte ikke maskiner for å kjøre opp løype.Tror jeg hadde valgt target-setting i stedet for å kjøre løyper i Rauland. Der er det ekstremt med myrer og elver og til tider et helvete å sitte i løypemaskinen
Grei nå, når det er så kaldt.
Småfikling på target er vår leten etter en nerve. Synes det er lærerikt i forhold til forståelsen av lyd.
Hvis du er like kresen begge steder så er skiløypene vanskeligst. Og ikke sitter de så lenge hellerTenk om det var like lett å sette target som å kjøre opp skiløyper.....