roadrune
Hi-Fi freak
Du burde vel ha spilt spor 8 på full øs, istedet for vibrator?Kanskje jeg skulle begynne med trappestøping. Tror ikke det - ble vel ikke mer en passe bra. Mulig jeg legge skifer i trinnene.
Vis vedlegget 717526
Du burde vel ha spilt spor 8 på full øs, istedet for vibrator?Kanskje jeg skulle begynne med trappestøping. Tror ikke det - ble vel ikke mer en passe bra. Mulig jeg legge skifer i trinnene.
Vis vedlegget 717526
Det viktigste for en snekker er vel at forskalingen ble finKanskje jeg skulle begynne med trappestøping. Tror ikke det - ble vel ikke mer en passe bra. Mulig jeg legge skifer i trinnene.
Vis vedlegget 717526
Varmekabler bør mann ha i slike.Kanskje jeg skulle begynne med trappestøping. Tror ikke det - ble vel ikke mer en passe bra. Mulig jeg legge skifer i trinnene.
Vis vedlegget 717526
Det burde man, men det ble det ikke. Var ikke kabler i den gamle og ikke har vi hatt noen uhell der - Bor ganske langt syd vi vet duVarmekabler bør mann ha i slike.
Er 63 cm regelen fulgt?
Da gleder jeg meg til neste besøk. En god trapp å gå i.Det burde man, men det ble det ikke. Var ikke kabler i den gamle og ikke har vi hatt noen uhell der - Bor ganske langt syd vi vet du
Opptrinn 17,5 og inntrinn 28, så da kan du regne ut selv
Da må vel rekkverk opp, du sliter jo på flat bakkeDa gleder jeg meg til neste besøk. En god trapp å gå i.
Forventer en trappeheis:=)Da må vel rekkverk opp, du sliter jo på flat bakke
Den skiva var ikke dum den, hørt igjennom hele nå:=)Denne og spor 8 He-he
Vis vedlegget 717097
Bare å følge med når vi kommer snikende opp på Grimstatoppen.Hmm, bunkerser fylte av demping, radissmusikk? Har du og @steinost noe på gang? Væpna revolusjon?!
Kjøpe nye til meg selv, for å ta de gamle å lage Shy Horns til de, for så å selge med god avkastning. Ikke bruke, bare tjene, tjene, tjene....Ja, det er faen meg på tide du kaster bort litt penger på hifijåleri også din gniærpong!
jo, men med den voldsomme kapasiteten og DSP så går dette bra.Falder den ikke for hurtigt af i bunden til at kunne bruges som decideret subwoofer?
Ikke noe som tilsier at det er den voldsomme kapasiteten og DSP som redder nivået nedover her.jo, men med den voldsomme kapasiteten og DSP så går dette bra.
Du gikk vel rett ditSå lenge du har en rå-respons på +/- 5 dB i tenkt bruksområde er det vel fortsatt ingen grunn for sutring vil jeg tro.
I mange rom vil du få ca 10dB ekstra rundt 20 Hz.Falder den ikke for hurtigt af i bunden til at kunne bruges som decideret subwoofer?