Hvorfor degradere?NÅ...er tiden moden for gruske mellomtone horn.
Nei, bare spratt opp for å dytte på elementene. Det ene på høyre side hadde tendens til skrapelyd ved dytting litt litt ut av senter. Hørtes ut som fragmenter i spolegapet. Ut med element og fram med støvsuger.
Er kvitt forvrengningen, men den skraper letter men mildere på den ene siden. Akkurat som spolen ikke er perfekt sentrert.
Noen som har slike liggende...Snikcers-is?
https://www.morelhifi.com/product/scm-634/
Joda, men tror ikke det er overlast som er skylden. Nesten to år siden maks-volumet ble stilt ned 6 db. De har fått mye mer juling før.Dette er prisen du betaler for vannviddsvolum med tradisjonelle mellomtoneelementer...... måtte jo gå galt før eller siden.
Du må slutte å få besøk av folk som ikke kjenner sin begrensningJoda, men tror ikke det er overlast som er skylden. Nesten to år siden maks-volumet ble stilt ned 6 db. De har fått mye mer juling før.
Kan kun anbefale Mellemtone Horn.Hvorfor degradere?
Hørt mange forskjellige løsninger på dette.Kan kun anbefale Mellemtone Horn.
Eller Mellemtone waveguide . Men det skal helst være stort for at fungerer godt
Synes jeg
Og ingen durHørt mange forskjellige løsninger på dette.
Driver ikke med kompromissløs hifi, det for du ta deg av.Shy: Hvis målinger av kompresjonsdrevne løsninger ikke skiller seg vesentlig fra målinger av konvensjonelle drivere - med unntak av at kompresjonsdrevne løsninger spiller høyere med lavere fordreining - hva er det da som holder igjen kompresjonsdrivere i et kompromissløst system?
joda mange av de funker helt fintOg ingen dur
Både hønn og apekister kan låte grisebra....og dritdårlig.Shy: Hvis målinger av kompresjonsdrevne løsninger ikke skiller seg vesentlig fra målinger av konvensjonelle drivere - med unntak av at kompresjonsdrevne løsninger spiller høyere med lavere fordreining - hva er det da som holder igjen kompresjonsdrivere i et kompromissløst system?
Ok, la oss kalle det et «dugandes system», daDriver ikke med kompromissløs hifi, det for du ta deg av.
Gruppekjøp?Med div innvendig demping på mellomtone kasser... har jeg tenkt at kanskje det kan være lurt å dekke til baksiden av drivere med noe stoff lignende skinkeposer.
Vis vedlegget 751503
De er svært finmasket og puster lett. Burde være ideelt.
75 mmRelativt stor spole, er kanskje 3" ?
Skal gi god kjøling det
Det er vel faktisk større spolediameter enn hva du har på midbassene.
Er nok ikke eneste driverne som er åpen mot spole på denne måten.
Løsningene finner du nok, bra den funker igjen.
Objektivt sett så kan det se litt ut som det har gått sport i at det skal være underhengt motor på driverne, slik som med Tang Band.75 mm
Ja det er vel det de skryter av. Oppgitt til 150 watt kontinuerlig og 1000 watt ved 10ms peak. Det vil si at jeg kan pumpe inn 600 watt kont og 4000 watt peak, siden jeg har fire. Smeller brukbart det, men neppe spesielt forvrengningsfritt
Det er ikke så mye jeg ser til spolen men det jeg ser når jeg presser membran ut, ser bra ut. Lys og frisk kobberfargeFant du noe skitt i spolen?
Eller er det tegn på att den har brent seg?
Jeg har været ude for at selve spideren havde løsnet og gav skabe lyde fra sig . En højttaler jeg havde været lidt hård vedDet er ikke så mye jeg ser til spolen men det jeg ser når jeg presser membran ut, ser bra ut. Lys og frisk kobberfarge
Gull og glitter er ikke helt meg, men en kan jo bare gi det bort.Du skulle flyttet deg litt så den venstre delen av regnbuen traff huset ditt, der er det jo gull
Akkurat som horn.Denne var helt sykt klar og like tydelig i hele ....