steinost
Æresmedlem
Nei og nei har du havna på kabelkjøret nå?
Hva skal mann si, håper du snart blir frisk da :=)
Hva skal mann si, håper du snart blir frisk da :=)
Høy lyshastighet i LangesundLyse mener du?
Høy lyshastighet i Langesund
Ja så fort går detProblemet er at ingen har sett lyset i Langesund
Strøm er faktisk veldig treigStrøm går med ca 300 000 km i sekundet.
Så tror ikke du merker forskjel nei.
Nettopp, det var der jeg trodde det kom noen regnestykker med litt mening.Selv om hastigheten er ubetydelig, hva med motstanden på forskjellige lengder?
Hej The Shy. Du tænker så meget i modstand.Nettopp, det var der jeg trodde det kom noen regnestykker med litt mening.
Har sett litt på gamle beregninger av Asbjørn og det er små små forskjeller på avrullinger. Kanskje på 0,01 db nivå
Jepp, typisk snekker!Får nok til bedre hvis jeg skjerper meg. Alle trikkere er i like gode heller, Skulle vist deg noen bilder fra bygge jeg er på nå - skrekk og gru
Da bruker du feil verktøy på skoene.Jeg sluttet med kabelsko mot høyttalerne for mange år siden. De løsnet stadig vekk. Så jeg terminerer kabelen direkte. På forsterkeren bruker jeg fortsatt kabelsko...
Måtte fixe manglende lyd i en ny ht fra Klipsch før demo for noen år siden...skoene var både trange og loddet fast i terminalen, men løsnet fra filteret allikevel....shit happens....Da bruker du feil verktøy på skoene.
Klemmer man med feil verktøy kan de jo løsne.
Kjøpt inn mye verktøy for slikt på jobben. Aldri problemer.
Kanon bra album / musikkDu får tilbake en gitarplate som forslag til kveldens hygge. Kos deg
Gary Moore er ikke min største favoritt, men denne har noen kule gitarspor med mye klang. Elsker når det brukes effekter. Nøytralt? vet ikke, men det driter jeg i.
Vis vedlegget 770183