Vi kan jo ta det så langt at vil tar en kald pils sammen en gang, så får Roald ta seg av damedrikket.Nå begynner vi bli to hender i samme ræv... Hvor skal det ende?
Vi kan jo ta det så langt at vil tar en kald pils sammen en gang, så får Roald ta seg av damedrikket.Nå begynner vi bli to hender i samme ræv... Hvor skal det ende?
Frekvensresponsene mine er bakt med svart og blå. Blir nok noe helt annet nå med rød og blåda vet vi det...dvs hemmelighehten bak den unike frekvensresponsne du har.. løp og kjøp. Desverre blir det feil farge hos meg
Klotz LY240T høyttalerkabel 2x4 twinax (Pris per meter) - Evenstad Musikk
Jepp, vi kan drekke og knipse korkene på Roald...Vi kan jo ta det så langt at vil tar en kald pils sammen en gang, så får Roald ta seg av damedrikket.
Jepp, vi kan drekke og knipse korkene på Roald...
Sikkert en fin kabel, og tydeligvis vanskelig å få tak i. Bestilte 09.01.2022 og fikk bekreftet levering. 24.01.2022.Kan på det varmeste anbefale Supra sine. Jeg bruker 2stk 10 metere og en 5 meter. Fikk det ikke helt stabilt før jeg kjøpte de. Ikke nevneverdig dyrere en annet.
Hvor bestilte du denne?Sikkert en fin kabel, og tydeligvis vanskelig å få tak i. Bestilte 09.01.2022 og fikk bekreftet levering. 24.01.2022.
Nå har jeg fått ny leveringsdato. 17.03.2022. Da får jeg finne på noe annet i mellomtiden, veldig kjedelig uten musikk så lenge.
Koble opp pc i midten igjen eller skaffe en annen 5 meters kabel.
Ti meter fungerer fint herRingte inn, og de beklaget veldig denne sene leveringen. Ingen problem å annullere kjøpet og få pengene tilbake.
De fant andre løsninger og sendt meg mail på hva de hadde inne av tilsvarende.
Denne klan vel brukes? Er ti meter men da står jeg ennå friere med hvor jeg plasserer pc. Kanskje ute av rommet
https://www.dustinhome.no/product/5010821410/prime-usb-ex10m
Denne har forsterker også. Ikke kjent med om det er en god ting. Noen som vet?Ti meter fungerer fint her
Dette er et anlegg som ikke følger siste mote, og kabelen går fra pc til en Lynx aurora 8 dac med usb option. Godt nok til at det går ann å høre musikk.Unnskyld at jeg spør men i hvilken sammenheng trenger man USB kabel til i Hifi idag? Fra PC til DAC,? Men hvorfor det …Det meste kan jo strømmes over over wifi eller kablet nettverkskabel eller? Spør for å lære..
Mvh
Amatør
Faktisk mer utstyr enn du tror som bruker USB inn og utFra PC til DAC,? Men hvorfor det …
...men vi ikke gjennomsnittet, de fleste liker å ha det litt fancy rundt seg.Er ikke bling som er viktig.
Der er vi helt enige.
Der ser du! Et oppsett i beste funkis stil.Kun funksjon, det lille av estetikk er for andrè.
Nei, barsk stil.Der ser du! Et oppsett i beste funkis stil.
Helt innafor bling-messig og hva er den star-trek greia under lynx'en i midten der??Vi har forskjellig smak og det er ikke mye bling her, men dette synes jeg er helt greit å hvile øynene på.
Vis vedlegget 787081