Har du drukket med begge henda nå....Her er alt på stell og lyden er på et nivå dere ikke kjenner til
Velkommen
Det var med god margin en klar rekord for kø inn til Langesund. Fellesferien har startet og det er flystreik. Alle trodde de skulle med den ferjen? Jeg kjenner småveiene så jeg klarte faktisk sno meg rundt denne køen.Prøvde oss på aldri så liten lørdagstur til «The True Bass Town» Langesund i dag, vi, men snudde midt i en (godt og vel) kilometerlang lang aldeles stillestående kø ned mot sentrum
Ble Jimmys i Porsgrunn i stedet, amazing råbra mat men lav grad av saltvannslukt ved bordet utendørs
Dette var hos tantebarna til min frue, og langt inne i Bambleskogen.Det må jeg si
Kom tett på med mit nye kikkert men ikke så tett
Nei, det ble rolig for de gamle.Har du drukket med begge henda nå....
Telte var oppe og godt var vel det når denne ganske gode regnskuren kom.Fått opp party telt og greier. Man kunne tru at du ventet celebert besøk
Sånn er det bare.....så du sitter "stuck" i smørøyet nå?Nei. Kjørte forresten gjennom Nedernes i går, og har ikke kommet så mye lenger
Er du nesten i Rogaland. Fedafjorden?
Da er det muligheter for meg i morgen. Kona skal ut å padle med sin søster, og her er det bare to kajakker- syndJa, det hadde det. Men jeg er avsted selv, men er hjemme i morgen, dersom du rasler forbi igjen.
Jeg er hjemme på ettermiddagen, når skal fruen skal padle ?Da er det muligheter for meg i morgen. Kona skal ut å padle med sin søster, og her er det bare to kajakker- synd
Med ett trodde jeg det var den nye strømrenseren til larsmartin….. hehe.
Den har jeg opplevd. Massivt, og han er i andre enden på volumkontrollen enn deg. Fyrer på mer en jeg selv gjørMed ett trodde jeg det var den nye strømrenseren til larsmartin….. hehe.
Hunsbet holder forresten til i Kvinesdal tror jeg. Rå kino i følge ryktene….
Hvis du løfter blikket litt opp ser du at vi har noe på gangEr en kar med 36 Jbl 2242 i området og
Takker for tilbudet, men rekker ikke det denne gangen.Tor, hvis det det kan friste etter Vanseturen, så er det bare å ta turen opp Fedafjorden igjen til Hunsbedt. Er hjemme en uke fremover, og har blant annet en kjekk liten hornrigg som er i innkjøring på loftet!