Litt humor må til.klarte ikke å dy meg........han har nok kontroll på det....
Ja faan heller. Må benytte noen anledninger.På min bekostning????
balja ligger i sjøen hele året...ikke noe jævla jolle hellerJa faan heller. Må benytte noen anledninger.
Men nå prøvde jo jeg å redde det.
Så kan LMC "seile sin egen sjø"
Men balja ligger vel på land nå.
Splatt, sa vel det. Uff skumle saker.Godt å se at han lever da. Var jo en som var uheldig og fikk båten over seg i Drøbak. Gikk ikke så bra med han
Jolla henger bak baljabalja ligger i sjøen hele året...ikke noe jævla jolle heller
Ingen fare, kan jo bare sette på et godt opptak fra en katedral, så blir følelsen av det lille rommet borteklarte ikke å dy meg........han har nok kontroll på det....
Celestion 15" ?Tok forresten i mot noe som skulle kas Vis vedlegget 865235 Vis vedlegget 865236 tes
Samler på Celestion her....hvis du vurderer å selge videreJa. 15"
Ikke helt ferdig, men ingenting av det som står igjen påvirker lyden nevneverdig. Bruker samme metode som deg, og bruker god tid på å fintune lyden.Virker jo som du fortsatt har full kontroll på responsen og at prosjektet var vellykket.
Gratulerer!
Interessant, kanskje du har snublet over ny innsikt? At smultringbass ikke nødvendigvis kommer fra smultringbasser?Neste smultringaktig bass på den som åpner ballet, altså den midterste frekvensmessig,
Du gjør selvfølgelig hva du ønsker med nyvunnen innsikt. Likevel fantastisk at du klarer å få PA basser til å emulere smultringer med tilsynelatende perfekte målinger. Hva er årsaken?Den innsikten hiver jeg raskt over venstre skulder. Har såpass mange konserter med orkestertromme at jeg har min ide på hva bra bass er
Pøh! Slikt skjønner ikke jeg! Og du har oppdaget noe med den makaløse manikken din som jeg vil finne ut!Nyanser, mann, nyanser
Helt konkret er jeg ikke sikker men det har jo med forandringen i rommet. Er lov å ha litt flaks... men egentlig tro jeg det kommer av at jeg prøver alt som er mulig å prøve. Jeg flytter ut og inn div remedier og flytter ting i alle retninger, prøver, prøver, prøver og prøver og tilslutt blir det et resultatMen hva er årsaken, vet du det?
Det er nok flere ting som påvirker i samme retning og for å si det sånn har jeg mistet litt kontroll på hva som gjør hva. Kall det dårlig struktur i arbeidet.Poenget er at du ikke er den eneste som kunne vise frem issuer i dette området, derfor var jeg litt nysgjerrig. Dumt at det løste seg selv.
Takk for gode ord, og i går var det nok en voksen mann nede i hulen og felte noen tårer . Helt magisk sa han, og ikke hadde han noe som helst forhold til hifi heller, bare en ivrig konsertgjenger - er nok på spore av noe igjenUtrolig fine målinger du kan fremvise Tor, det lover godt for godlyden Arbejder man ihærdigt nok og med nok indsigt, så skal resultaterne nok komme...