Har nå prøv å slippe ennå litt mer opp i kalibreringsprosedyren og flikket litt på target, og det bærer frukter i form av mye høyere signal ut av JRiver. Audiolense tar ikke ned amplituden så mye når det kalibreres mildt. Har tidligere også vært på så mild kalibrering, og har da havnet på omtrent 0,65 i amplituden på steprespon'en
Nå, når det er en god del mindre og kalibrere for i middbass har amplituden steget ganske vesentlig.
Har nå muligheter for å sette Lynx'en på lavest signal ut og bruke hele volumskalaen på JRiver. Det synes jeg tidligere ikke har gitt tilstrekkelig volum på lave opptak når en skal ha det litt gøy - Nå fikk jeg endelig nok.
Dette utgjør også en del forskjell i signal støyforhold, noe som ikke har vært helt på topp.
Dette låt meget underholdene - litt rufset, men innafor
Steprespons.
Nå, når det er en god del mindre og kalibrere for i middbass har amplituden steget ganske vesentlig.
Har nå muligheter for å sette Lynx'en på lavest signal ut og bruke hele volumskalaen på JRiver. Det synes jeg tidligere ikke har gitt tilstrekkelig volum på lave opptak når en skal ha det litt gøy - Nå fikk jeg endelig nok.
Dette utgjør også en del forskjell i signal støyforhold, noe som ikke har vært helt på topp.
Dette låt meget underholdene - litt rufset, men innafor
Steprespons.
Sist redigert: