Bra det er noen som er feilfrie.Jeg hadde jo alt liggende i gangen hjemme i en uke før jeg satte ting sammen.
Bra det er noen som er feilfrie.Jeg hadde jo alt liggende i gangen hjemme i en uke før jeg satte ting sammen.
Nei det er jeg heldigvis ikke, men det var det jeg hadde i bakhode.Bra det er noen som er feilfrie.
Her måtte jeg presse litt for å få de nedi, så jeg tok en liten runde med sandpapir. Nå er det litt rom, men må nok pusse et par runder til for at det ikke skal bli for trangt når filten er montertNår man har frest hull, med nedfelling, og slipper driveren nedi, den passer perfekt... Det er verdens deiligste følelse
EDIT: Nest deiligste.
Hvit er sikkert ok det men passer liksom ikke resten.Kassa så fin ut den. Fargen har jeg ingen formening om, men jeg tenker alltid det samme når jeg har på den hvite grunninga ... Har igjen å lage en hvit høyttaler dog.
Takk for det.Hei The Shy, ser bra ut.
bruker du beskyttelses kondensatorer på dine beryllium drivere? Eller henger de rett på amp
Gutt med baller, kaller vi detTakk for det.
De er koblet rett i ampen
Ja det er kule elementer, og det går bra - hvis ikke blir det stille kan jeg tenke meg . Føler ikke helt det store presset når jeg ser og høre hva andre driver med på DIY-fronten.Synes de elementene ser så kule ut! Best for deg at dette blir bra, vi har høye forventninger! Hele DIY Norges ære hviler på dine skuldre!
Mange om beinet i det bransjen også, så det gjelder å ligge i forkant. Demoen ga ikke så mye fornuftig. Et oppsett i en helt naken hall ute ved Telenor arena. H3 tror jeg det var.Her er det vel forrykende fremdrift
Spennende saker disse greien til Skramstad
Det vet dere ingenting om, hvordan fremdriften er på Haugen
Faktisk 100% identisk. De to mellomtonene er identiske.Har ikke mellomtonene ganske lik spredringsmønster som mellomtonene?
Mente selvfølgelig mellom mellomtone og diskantFaktisk 100% identisk. De to mellomtonene er identiske.