TrompetN
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 04.03.2004
- Antall liker
- 7.011
Du får prøve. Litt usikker på hvilken overføringsverdi det har mellom AL og DEQX.
Det lar seg nok ordneHehehehe LOL. Jeg må ha med klubben på tur seg jeg. dette VIL jeg høre!
Skal høre med gutta. Når passer det, satser på feb/mars? Gutta må ofte planlegge litt. Er uten hytte, barn ol som tar tid, så for meg passer det stort sett alltid...
Den traff Retep. men jeg vil veldig gjerne være med (hvis det passer ) Jeg klarte nesten å få til et besøk i sommer.
Skal høre med gutta. Når passer det, satser på feb/mars? Gutta må ofte planlegge litt. Er uten hytte, barn ol som tar tid, så for meg passer det stort sett alltid...
Ja et kileformet kammer som har 24cm bredde 17cm høyde. Bredden holder seg konstant mens høyden avtar til null. Dybden er da ca55cmJa her var det jo litt å tolke, på målingene uten bakkammer ; stråler den da inn i et eget kammer i kabinettet ?
Mvh
Fikk så dårlig respons da jeg ymtet innpå et nytt besøg hos deg igjen, så jeg er usikker jeg gittKlar for ett lite besøk ila helgen?
Enig i det men achtmalzwølf er vel ikke der?? Du sa jo han var en rabiat som heiv rundt seg med penger?Hva?! Hehe, kan ikke huske jeg sa annet enn at det bare er å komme?
Sluket: folk som oppfører seg ordentlig og har god fremdrift og holdning til lyd/krone er ikke fiender
He He - Sluket kjeder seg i dag !Enig i det men achtmalzwølf er vel ikke der?? Du sa jo han var en rabiat som heiv rundt seg med penger?Hva?! Hehe, kan ikke huske jeg sa annet enn at det bare er å komme?
Sluket: folk som oppfører seg ordentlig og har god fremdrift og holdning til lyd/krone er ikke fiender
Foreløpig er det brukt tre punkter som hovedsaklig endrer litt tonaltSer bra ut er det med eller uten EQ?
Nivået er nesten 3db for lavtHva er det som skjer ved 40Hz?
Synest nesten det er litt slankt nedover jeg. Dette er glattet 1/12Det ser basstungt ut fra 200 Hz og nedover. Sånt låter ofte bra på moderate nivåer, men blir det ikke i meste laget når du drar på? Kan jo ha noe med glattemetoden å gjøre, selvsagt. Hva slags glatting er det på kurvene?
Fantastisk, intet mindre. Fy flate for en jobb du har gjort her. Innenfor +/- 5 dB fra 20-140 Hz!! Det er bare å ta av seg hatten.Har jobbet ganske iherdig for å ha et så godt utgangspunkt i bassen som mulig før kalibrering
Bassrespons uten noen form for eq (uglattet)
Vis vedlegget 237433
Takk for det, og den er jo faktisk innenfor +/- 2.5. men det var sikkert det du mente. Målingene med deqx'en Hadde litt større avvik, men ikke noe avskrekkende.Tror det var noe rundt +/- 4Fantastisk, intet mindre. Fy flate for en jobb du har gjort her. Innenfor +/- 5 dB fra 20-140 Hz!! Det er bare å ta av seg hatten.Har jobbet ganske iherdig for å ha et så godt utgangspunkt i bassen som mulig før kalibrering
Bassrespons uten noen form for eq (uglattet)
Vis vedlegget 237433
Rommet er ikke 100% symetrisk i murkonstruksjonen bak de knekte hjørnene bak subbeneHøyre og venstre er ikke likt?
Ja, det skulle tatt seg ut. Er mulig å utbedre "problemet", men siden det er bak den subben som måler best er jeg ikke sikker på om det lønner seg.Ok, trodde du hadde slurvet med plasseringen