ganilsen
Bransjeaktør
Det så ikke så værst ut det der!
Men du må si ifra om du trenger nye sko...
God Jul og Godt Nyttår!
Geir Arne
Det så ikke så værst ut det der!
Regner allerede med slike dager første og andre dag jul, ser veldig lovende ut værmessig og skal opp å "bade"! meg i sol og milevis med flotte løyperDet så ikke så værst ut det der!
Men du må si ifra om du trenger nye sko...
God Jul og Godt Nyttår!
Geir Arne
Spurt noen få om pris på denne i mdf, og det er tydeligvis ikke så mange som har utstyr som lager denne enkelt. Mye arbeide sies det.Bruk en miks av vann og trelim før du kliner på malinga.
Har funket som gull hos meg.
Jevn og fin farge som holder i minst 2 år, og det er vel tilstrekkelig i denne hobbyen da annet står for tur før fargen begynner å falme.
Når jeg tenker meg om så er det litt skummel da dette bildet er tatt på litt for nære avstand og det blir fordreining i størrelsesforhold i senter og ytterkant av bilde.Det jeg klarte var att den måler 38,8 mm
Men er jo ikke lett å treffe akkurat da.
Hvis man blåser bildet voldsomt opp treffer mann vel enda mer riktig.
Så 39,5 høres jo ikke galt ut.
Takker for måling og fintegning av waveguide. Det så kult ut når også domen ble plassert i åpningene - skylder en tilbake nå.Ring en venn. Var nettopp nede å kjøpte plast-skyvelære
Alle vitale mål på waveguiden.Hva ble målet?
Tenkte på diameteren det var snakk om.Alle vitale mål på waveguiden.Hva ble målet?
Ikke så spennende men, han kan sikkert legge ut et bilde.
Har tro på dette
Begynner å smake fugl her nå.
Ser ut som på siste bildeNoen nye bilder?
Det er to oppsett jeg har hørt som har karakter 6 hos meg, det ene er ditt det andre er Sluket.Det har du helt rett i. Min filosofi er at lyd fra et punkt er bra. Det jeg har nå er verken fugl eller fisk, men har jobbet inn lyden til ståkarakter- er vel 2 det
"Hønefosskurven" - så bra ! En egen standard !Hifi-kontoen får ingen tilskudd for tiden og årets budsjett er satt til ti kroner, så da må en ty til salg av liggende utstyr for finansiering av Waveguider til Bliesma T34 diskanten.
Har akkurat levert et DP EC 502 delefilter hos Petter Dale. Blir hentet av en annen i løp av uken. Håper han blir fornøyd.
Hørte på veien hjem et EA åpen baffel anlegg på toppen av Drammen, nærmere bestemt Konnerud. Lettbeint og høy kapasitet er alltid gøy. Justert inn etter Hønefosskurven. Noe rusk i starten fikk tankene til å gå litt løpsk, men det odnet seg