Ivar_Loekken
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 03.12.2006
- Antall liker
- 2
Her er en ny godbit: "Diana myrdet med laserpistol.". De sier ikke hvorvidt det er George Bush som står bak, så det må vi nesten bare anta.
De sier jo nesten at det er britisk sikkerhetstjeneste. Et par oversettelser til så er den saken i boks.Her er en ny godbit: "Diana myrdet med laserpistol.". De sier ikke hvorvidt det er George Bush som står bak, så det må vi nesten bare anta.
hahaha!!Jeg bare MÅ ta denne fram igjen, dere... Her er jo endelig svaret, og det er verre enn noen av oss hittil har villet tro. Selv trådstarter må nok bøye seg i støvet når disse uomtvisteliige bevis legges på pc-skjermen. USA er in deep shit!
http://www.snopes.com/rumors/wtcface.htm
Hooooonkey!!!
Gjesp, er ikke denne tråden ferdig enda?hahaha!!
kjærlighet gjør blind
www.venneravamerika.no
ordet "latterlig" er tråkket over for lenge siden.
total ignoranse av de groveste bevisene som noensinne kan fremsettes i en rettsal. INNRØMMELSER, VEKSLENDE UTTALELSER, 10-20VIDEOER, HUNDRETALLS BILDER, ENKEL VITENSKAPELIG FYSIKKTEORI, ET HAV AV VITNEMÅL.
NÅR KAN DERE ÅPNE ØYNENE!??
man buret inn orderud i 21år pga indisier, INGEN bevis. bevisene fremlagt i denne tråden er så overvelmende at de hadde gjort det samme for hundrevis av mennesker i tusener av år om nettverkstrådene til de involverte ble ÆRLIG etterforsket på riktig måte.
det absolutt eneste argumentet dere kan komme med er "vi har ikke sett det på tv2, og da kan det umulig stemme". det ubstritte faktum at 3 bygninger symetrisk kollapset i sitt eget fotavtrykk i fritt fall minst 10 etasjer per sekund finnes det BARE en forklaring på, et faktum dere selvsagt bare ignorerer. lol.
harsellerer med usakelig moroheter som om bevisene er grunnløse. skaff dere en hjerne!
www.911revisited.com
en ny video. som selfølgelig også er ubegrunnet modifisert for å skylde på en regjering som er helt uskyldig. hahaha!
Dette skulle være tråden som jeg skulle holde meg unna. Men det ble for fristende til slutt.Men dersom dette er en konspirasjon fra Bush-administrasjonen, kan noen da forklare meg hvorfor den godeste presidenten framstår som en premieidiot av første klasse i to-tre dager etter 11. september? Dersom det hele er regisert, hvorfor har da presidenten fått rollen som landets søtrste tulling? Holdt han seg ikke til manus?
siden du kaller dette konspirasjons-teori, hva har du sett i linkene quotet side opp og side ned???Ingenting fårmeg til å trekke på smilebåndet som naive konspirasjons-tilhengere og sosialister =)
-k
den syns jeg var morsom. da man kan si det samme om deg. "dere" spektikere er fast bestemt på at dette er umulig uansett kvanta av bevis og hvor de tar vei.Det jeg synes er litt leit da, er jo at "dere" (konspirasjonsteoretikerne) overhodet ikke setter krav til bevisførsel heller!
En håndfull skeptikere??????....bevisene er der i tusenvis. og den eneste grunnen til en handfull clueless latterlige skeptikere nekter å tro det er pga hva cnn forer dem med av pisspreik.
Jeg har lagt ut en haug av videofilmer på http://torrentchannel.com/. Du må bruke BitTorrent til å laste ned flesteparten av filene (unngår overbelastning av en server).Ingen som har linker\navn på litt lenger filmer om illuminati\new world order\free masons el. ?
Takk for at du bruker og promoterer yoshiba!! Og husk å motstå og nekt globalt globalt New World Order tyranni. Globalt tyranni er ikke bra for deg og dine kjære.
Hva er "rettet energi våpen" ?Jeg har lagt ut en haug av videofilmer på http://torrentchannel.com/. Du må bruke BitTorrent til å laste ned flesteparten av filene (unngår overbelastning av en server).
Informasjonen på dette nettstedet er tydeligvis ekstremt relevant også for Norge ettersom Politiets sikkerhetstjeneste begynte å stjele posten min og torturere meg daglig ved hjelp av avanserte ADS (active denial system) og rettet energi våpen kort tid etter jeg la ut dokumentarer om 911 på den nettsiden.
Det står på hjemmesiden til Xiando:Hva er "rettet energi våpen" ?
Jeg ser ellers at du har oversatt nokså korrekt dette med liv og blomster og sånn... Hvor er du på vei nå, egentlig?
Honkey
De styres av aliens:Hm. Det må jeg si! Her er det tydelig en del prestisje ute og går fra verdens ledere!
Jeg venter i spenning på fortsettelsen.
Det står på hjemmesiden til Xiando:
and space-based DeathRay(tm)-satellite directed energy weapons who occasionally set the sky on fire and other exotic weapons
Hvem er Massaoi, og hvorfor tror du han er viktig? Fungerer ikke hjernen din? Viktigere er det at du ser flash-videoen http://pentagonstrike.co.uk/ minst tre ganger - eller til du forstår at de ganske enkelt skøyt en liten rakett på Pentagon og sa det var en Boeing. Det eneste som er mer utrolig enn at det er sannheten er at folk flest ser ut til å tro at en Boeing traff Pentagon 11. September 2001 selv om 14-åringer klarer å forstå at så ikke er tilfelle ved å se på bildene. Pentagon er den viktigste delen av hele 911 fordi den så direkte involverer US Department of Defense Corporation (et Bilderberg Group-selskap) og deres datterselskap NATO Corporation (som "much likely will expand again" i følge Jim Jones, direktør for NATO's Europa-avdeling).Kanskje på tide å innse at de er tullinger? Massaoi venter på dødsstraff, rart han ikke plaprer.