B
brand-x
Gjest
Hvilke av Pana`s innlegg er det du hopper over ? De eneste du bruker er unnskyldningen(e)... Det passer vel saken best fra ditt ståsted.... Du har fremdeles ikke referert til hvor min dårlige oppførsel står skrevet foruten kravet om utestengelse som er begrunnet ut fra forumreglene som selvfølgelig gjelder alle, eller ???????65finger skrev:Å koke suppe på en spiker. Hva er ærekrenkende og injurierende? Les tråden på nytt!brand-x skrev:Jeg tror du også hadde hatt nytte av å lese tråden en gang til...... Det er greit å være selektiv men det får være grenser.... Hvis ikke ærekrenkende og injurierende beskyldninger er brudd på forumreglene bør de defineres på nytt...pedal skrev:Tullball. Det er ikke skrevet noe i denne tråden som strider mot Sentralens regelverk.brand-x skrev:HØVDING !
Jeg forventer også att Pana utestenges fra forumet med øyeblikkelig virkning... For å understreke alvoret så er denne saken tilknytet en spesifikk bransjeaktør ELECTROCOMPANIET...
mvh
Kjell P..
Det er vondt blod mellom Tau og Abrahamsen, bl.a. fordi sistnevnte startet opp med et nytt konkurrerende konsept som la seg tett opp til EC designmessig. Jeg har hørt at Tau vurderte å få dette rettslig prøvet, men det har vist ikke skjedd noe mer herom. Det er også mulig at de har knivet i andre spørsmål som ikke fremkommer her. Etter mitt skjønn er dette gråsone-juss, så ikke sikkert at en rettssak fører fram. Teknologien er ikke beskyttet som Abrahamsen anfører, og i dagens marked så er det mye som ligner på hverandre. Generelt er også konkurranse en god ting, ikke minst for forbrukerne.
Det som imidlertid ER beskyttet er varemerket "Electrocompaniet". At dette står påtrykket innvendig i Abrahamsen produkter er definitivt et "lovbrudd", noe Abrahamsen også beklaget i sitt svar. Omfanget er det ingen som vet. Er det bare snakk om "et par kort" som Abrahamsen her skriver, så er det jo en bagatell, isolert sett.
mvh
mvh